Opgelost door KPN NetwerkNL: Klacht KPN NetwerkNL: Aansluiting glasvezel laat al maanden op zich wachten.

angry Opgelost
Jasper

In oktober 2019 heb ik bevestiging gekregen dat mijn adres aangesloten gaat worden op glasvezel. Nu is het 4 mei 2020 en er is nog steeds niet gebeurd. Het enige dat ik te weten kan komen is dat het bij de uitvoering ligt. Verder geen enkel zicht op een datum.
Sinds dat ik verhuisd ben, heb ik dus geen TV en Internet.

Z.s.m. met de uitvoerende partij een datum plannen waarop de aansluiting naar de meterkast gerealiseerd wordt.

Geachte heer Lammers,

Het spijt mij te vernemen dat de glasvezelaansluiting al enige maanden op zich laat wachten, ik heb uw dossier opgeschaald richting interne partijen en onze uitvoerende dienst. Ik verwacht hierin dat wij u spoedig verder kunnen informeren.

Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
    Beste Jeroen,

Bedankt. Ik kijk uit naar een reactie!

Beste Jeroen,

Is er al nieuwe informatie beschikbaar?

Geachte heer Lammers,

Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuwe informatie voor u. Op 04-05 hebben wij de laatste terugkoppeling gekregen dat er een afspraak gemaakt dient te worden en dat onze aannemer aangestuurd is.

Ik zal hier nogmaals een mail voor u achteraan sturen of er al meer bekend is.

Bedankt voor je reactie.

Ik krijg ditzelfde verhaal nu helaas al 6 maanden te horen, waardoor ik inmiddels weinig vertrouwen heb in het feit dat de aannemer nu wel zou reageren.

Is het mogelijk dat jullie meer druk kunnen uitoefenen, of misschien een andere aannemer kunnen aansturen voor mijn adres?

Geachte heer Lammers,

Ik begrijp de verlaging in vertrouwen vanuit uw kant.

De druk is op het moment zo hoog als mogelijk is. Wij hebben dagelijks contact over uw adres en op 12-05 hebben wij de laatste update gekregen dat er druk wordt gewerkt aan een oplossing in combinatie met onze aannemer. Alles wordt op alles gezet om u zo snel mogelijk te voorzien van een aansluiting.

KPNNetwerkNL Klachtenteam

Bedankt voor je reactie.

Zouden jullie me kunnen uitleggen waar de problemen met de aannemer precies liggen? In de 6 maanden dat ik hierop wacht is er nog niemand langs geweest. Mijn gevoel zegt dan ook dat dit een administratief probleem is, klopt dat? En zo ja, wat gaat er al zo lang mis?

Natuurlijk zou ik ook graag een statusupdate krijgen.

Jasper Lammers
    Jasper
    Dit berichtje moet ik achterlaten om mijn klacht in leven te houden..
    Jasper
    Wederom een bericht om de klacht in leven te houden.
    Beste KPN NetwerkNL,

Het is inmiddels bijna twee weken geleden sinds ik iets van u vernomen heb. Zouden jullie bovenstaande vragen alstublieft kunnen beantwoorden?

Geachte heer Lammers,

Mijn excuses voor het feit dat u nog steeds niets heeft mogen vernemen. Ik heb dit met hoge urgentie onder de aandacht gebracht van de projectleider.

Ik heb daarom op dit moment ook geen concreet antwoord op uw vraag op de, door u, eerder gestelde vraag. Ik hoop dat ik spoedig meer informatie voor u heb.

Beste Michael,

Bedankt voor je reactie en fijn dat dit bij de projectleider is neergelegd.

Het feit blijft echter dat ik inmiddels al 7 maanden op een aansluiting aan het wachten ben zonder concrete informatie over wanneer ik deze daadwerkelijk ga krijgen.
    Mijn inziens ben ik meer dan geduldig geweest en zou ik het daarom zeer op prijs stellen als jullie mij van meer informatie kunnen voorzien.

Bij deze verzoek ik je dan ook om binnen de organisatie na te vragen wat de reden is dat dit bij mij zo lang moet duren en waarom er nog steeds geen monteur langs is geweest.

Het wachten op deze aansluiting zou een stuk makkelijker zijn als ik in ieder geval zou weten waar ik op aan het wachten ben.

Ik hoop op je begrip.
    Beste KPN NetwerkNL,

Het is inmiddels bijna een week geleden sinds ik iets van u vernomen heb. Zouden jullie bovenstaande vragen alstublieft kunnen beantwoorden?

Beste KPN NetwerkNL,

Het is inmiddels bijna twee weken geleden sinds ik iets van u vernomen heb. Zouden jullie bovenstaande berichten alstublieft kunnen beantwoorden?

Geachte heer Lammers,

Ik probeer al een tijdje te achterhalen wat de oorzaak is waarom het zo lang duurt maar tot op heden is dat nog niet succesvol geweest.

Ik heb zojuist een mail uitgezet naar alle betrokken partijen dat ik zo snel mogelijk een antwoord wil op uw vragen zodat u weet waar u aan toe bent.

Ik hoop u uiterlijk donderdag van meer informatie te kunnen voorzien.

Jasper
    Bedankt Michael, ik ben benieuwd naar het antwoord!

Beste Michael,

In uw vorige bericht schrijft u te gaan informeren wat de reden is van de enorme vertraging. U schrijft daar te hopen uiterlijk afgelopen donderdag antwoord op te hebben.

Het is inmiddels maandag, zou u mij kunnen laten weten of u antwoord heeft gehad?

Alvast bedankt voor uw reactie,
    Geachte heer Lammers,

Helaas heb ik nog geen concreet antwoord mogen ontvangen maar wat ik wel op deze donderdag heb mogen ontvangen is een update dat uw adres op de prioriteitenlijst is gezet bij de projectleider.

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dit nog heel veel langer gaat duren en kom direct bij u in de lucht zodra ik meer informatie voor u heb.

Beste Michael,

De glasvezel is aangesloten. Bedankt voor je hulp.

Jasper
De aansluiting is gemaakt. Negatieve beoordeling omdat ik erg ontevreden ben over het handelen en communiceren van KPN NetwerkNL. Buiten klachtenkompas worden beloftes gemaakt die niet worden nagekomen en heb je telkens een ander contactpersoon die niet goed op de hoogte is van de situatie. Een vermoeiend en lang proces. Hier kan nog veel verbeterd worden.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?