Klacht KPN NetwerkNL: Klacht loopt reeds 3 maanden Iphone 11 het 4G / E probleem, KPN weet hiervan, lost niets op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622537
Gebruiker
J
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenreacties CMT


Let wel dit was 14/9

Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven

En nog steeds niets nada het is walgelijk jullie denken een machtspositie te hebben maar wacht totdat de claim op de mat valt.

Jullie hebben nog een dag of 5 om te reageren zo niet zal ik alles in werking stellen.

Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!

Gewenste oplossing

Geachte heer/mevrouw,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenreacties CMT


Let wel dit was 14/9

Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven

En nog steeds niets nada het is walgelijk jullie denken een machtspositie te hebben maar wacht totdat de claim op de mat valt.

Jullie hebben nog een dag of 5 om te reageren zo niet zal ik alles in werking stellen.

Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!

Ik ga niet in herhaling.
Mijn probleem is bekend alleen wordt het niet opgelost.
Geboden oplossing
Dat heb ik al 10 x gedaan werkt niet!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Aten,

    Wij van KPN Netwerk gaan alleen over de aanleg van glasvezel. Wij staan los van KPN de provider. Ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met KPN de provider over uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen