Klacht KPN NetwerkNL: Klacht loopt reeds 3 maanden Iphone 11 het 4G / E probleem, KPN weet hiervan, lost niets op
Details
Klacht
Geachte heer/mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Let wel dit was 14/9
Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven
En nog steeds niets nada het is walgelijk jullie denken een machtspositie te hebben maar wacht totdat de claim op de mat valt.
Jullie hebben nog een dag of 5 om te reageren zo niet zal ik alles in werking stellen.
Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!
Gewenste oplossing
Geachte heer/mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Let wel dit was 14/9
Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven
En nog steeds niets nada het is walgelijk jullie denken een machtspositie te hebben maar wacht totdat de claim op de mat valt.
Jullie hebben nog een dag of 5 om te reageren zo niet zal ik alles in werking stellen.
Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!
Ik ga niet in herhaling.
Mijn probleem is bekend alleen wordt het niet opgelost.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.