Klacht KPN NetwerkNL: Klacht loopt reeds 3 maanden Iphone 11 het 4G / E probleem, KPN weet hiervan, lost niets op

J

KPN Klantenreacties CMT

Let wel dit was 14/9

Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven

En nog steeds niets nada het is walgelijk jullie denken een machtspositie te hebben maar wacht totdat de claim op de mat valt.

Jullie hebben nog een dag of 5 om te reageren zo niet zal ik alles in werking stellen.

Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!

KPN Klantenreacties CMT

Let wel dit was 14/9

Inmiddels lopen er 3 klachten en 2 aangetekende brieven

Walgelijk echt geen andere woorden voor!!!

Ik ga niet in herhaling.
Mijn probleem is bekend alleen wordt het niet opgelost.
Dat heb ik al 10 x gedaan werkt niet!!!!!!

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Aten,

Wij van KPN Netwerk gaan alleen over de aanleg van glasvezel. Wij staan los van KPN de provider. Ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met KPN de provider over uw klacht.

Klachtenteam KPN-netwerk

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?