Klacht KPN NetwerkNL: KPN Glasvezel aansluiting. Rommel en schade.

PANTA86

Zonder enige informatie, heeft KPN bij ons achter de appartementen de tegels opengetrokken om daar glasvezel neer te leggen, door een onderaannemer. Daarbij hebben ze schade gemaakt aan onze bloemenperkje, en hebben ze de tegels schots en scheef teruggeplaats, wat overigens allemaal is verzakt. Dit hebben wij gemeld aan onze woningbouw en die geven aan niet op de hoogte te zijn geweest van de aanleg. De KPN adviseur/monteur die later kwam, om een afspraak voor aanleg in de woning te maken, kaatste de bal weer terug naar de woningbouw voor aansprakelijkheid en de woningbouw geeft aan dat het jullie probleem is. Echter het is niet de woningbouw die de schade heeft gemaakt, maar jullie. Zowel de woningbouw biedt weinig hulp, maar de uiteindelijke verantwoordelijke moet dit, naar mijn mening, oplossen. We hebben het hier maar even bij gelaten, want we hebben geen zin in de zoveelste getouwtrek tussen coorporaties.

Wij hebben er wel voor gekozen om de aansluiting te plaatsen, en ze zijn vandaag geweest op afspraak. We hebben netjes onze balkon schoongemaakt, zodat ze er bij kunnen. Opzich een vriendelijke man, die de aansluiting binnen realiseerde. Ze zijn nu klaar, en gaan morgen bij de buren verder.

Echter, hebben laten ze al hun afval laten slingeren op het balkon. De boorpuin die ze binnen hebben gemaakt, laten ze liggen. En op het balkon hebben ze allemaal lege doosjes achtergelaten en een paar lege flessen van één of ander opvul goedje. Daarbij lag er in onze bloemenperk weer allemaal plastic van één of ander isolatieverpakking. En dat is nu de druppel.

Dit is zo geen goed begin. Dat je een aansluiting realiseert, prima. Maar ruim de troep achter je op, en maak vooral geen schade.

Ik zou nu graag willen dat hier wat aan gedaan wordt. Ik liet het eerst hierbij, maar dit is gewoon onprofessioneel. Dit gebeurt gewoon door een hoop mensen, dus het is niet even een foutje van één persoon. Het is gewoon de werkwijze van KPN, en dat is belachelijk.

Ik neem hierom ook geen KPN meer. Mag de volgende bewoner blij mee zijn.

Ik wil nu graag wel een schadevergoeding voor de planten, kosten: 20 euro. Waar ik het eerst bij liet zitten, is het nu de druppel en een principe kwestie. De troep heb ik nu inmiddels opgeruimd, en de lege flaconnen bij hun eigen troep neergezet. Dit mag overigens ook bespreekbaar worden gemaakt bij jullie.

PANTA86
    Dat is wel wenselijk. Dank.

Overigens zijn ze vandaag wederom vertrokken met troep. Mijn bloemperk ziet er leuk uit, met zo'n kleurrijk chocomel flesje. Vanochtend waren ze lekker aan het ruziën. Kon meegenieten, hoe één riep dat hij ZZPer was, en dat hij elk moment weg kon gaan als hij wilde, terwijl de andere collega slecht had geslapen en pas uren later op kwam dagen. Ook had hij een 'schreeuwend wijf' gehad, maw: een klagende buurvrouw die boos was dat ze niet op de afgesproken tijdstip kwamen.

Dit is niet de indruk die jullie willen achterlaten, KPN.

Ik zie bon graag tegemoet. Maar ik wil nadrukkelijk aangeven dat het hier niet goed gaat. Met zowel de uitvoerende teams, als de voorbereidende teams die ingehuurd zijn.
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Wille,

Het is zeker niet de bedoeling dat er troep achter gelaten wordt door de monteurs. Daarnaast is het ook zeker niet de gewenste situatie dat monteurs luid ruzie staan te maken. Hiervoor mijn welgemeende excuses. Mijn collega samsara heeft gister hiervan een melding gemaakt met het verzoek om de desbetreffende ploeg hierop aan te spreken. Hopelijk kunnen wij door uw melding dit soort taferelen in het vervolg voorkomen.

Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Laïla

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?