Klacht KPN NetwerkNL: KPN handelt klachten niet af

Klachtnummer
# 588994
Gebruiker
Wachtoppakket
Datum
45 reacties

Details

Klacht

In februari is tijdens het aanleggen van glasvezel op twee punten schade ontstaan: De oprit is beschadigd en er zijn stenen gebroken. Verder is een drainagebuis stukgetrokken. Beide schades zijn direct gemeld. Er is echter tot op heden nog geen contact opgenomen. We zijn meer dan maand verder.

Gewenste oplossing

KPN dient contact op te nemen om de schade te herstellen

45 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte Heer/mevrouw Leerentveld,

    Bedankt voor uw bericht,

    In het schadedossier wat wij voor u in behandeling hebben zie ik dat deze vandaag nogmaals onder de aandacht is gebracht van de verantwoordelijke aannemer. Hier heeft u eerder vandaag ook een mail over ontvangen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Valerie
    Klachtenteam KPN Netwerk
  2. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte Heer/mevrouw Leerentveld,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat jammer om te vernemen dat u nog niet bent benaderd door onze aannemer voor een oplossing. Wij brengen uw schadedossier ter herinnering opnieuw onder de aandacht van onze aannemer, met daarbij het verzoek om u zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien.

    Wij zullen uw schadedossier monitoren en waar nodig gepaste acties uitzetten om dit zo snel mogelijk in de juiste banen te leiden.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Hopelijk bent u tot zover voldoende geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
  4. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Ik heb de uitvoerder zojuist weer een bericht gestuurd en met klem verzocht dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop spoedig een oplossing voor u te hebben.

    Bedankt voor uw geduld,

    Met vriendelijke groet,

    Joël
    Klachtenteam KPN Netwerk
  6. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat u tot op heden niet bent benaderd inzake uw klacht. Wij gaan er wederom achteraan bij de uitvoerder een kwestie. Helaas kunnen wij geen andere uitvoerder aansturen. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van de schade u ook van een oplossing dient te voorzien.

    Zoals eerder aangegeven blijven wij uw klacht monitoren en informeren wij u zodra wij enigszins meer informatie ontvangen inzake de afhandeling. Wij zullen onze uitvoerder daarbij nogmaals wijzen op het door u gestelde termijn.

    Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
  8. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  10. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt ons om te horen dat de oplossing die is geboden niet passend is. Wij hebben dit gelijk onder de aandacht gebracht van de verantwoordelijk aannemer en hebben deze verzocht om contact met u op te nemen om de door u geboden oplossing te bespreken. Als wij hier een terugkoppeling voor hebben ontvangen zullen wij u daarover informeren. Onze welgemeende excuses.

    Met vriendelijke groet

    Valerie
    Klachtenteam KPN Netwerk
  11. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  12. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  13. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas hebben wij nog geen concrete terugkoppeling ontvangen van onze aannemer. Wij hebben uw dossier tot op heden bij haar in behandeling en zullen haar opnieuw verzoeken om u hier zo snel mogelijk over te benaderen.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
  14. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  15. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  16. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Tot mijn spijt heb ik nog geen concreet antwoord voor u. Ik heb de uitvoerder zojuist nogmaals met klem verzocht om dit zo snel mogelijk op te lossen.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Joël
    Klachtenteam KPN Netwerk
  17. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  18. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  19. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  20. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  21. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Onze uitvoerder heeft aangegeven dat er al een afspraak gepland zou zijn. Wij hebben hierop gereageerd met de vraag hoe laat en wanneer, hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Zodra we een terugkoppeling krijgen brengen we u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,

    Joël
    Klachtenteam KPN Netwerk
  22. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  23. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Wij hebben zojuist contact opgenomen met de aannemer hierover. Zij geven aan dat de projectleider vandaag bij u langs komt om de situatie te bekijken.

    Uw gegevens op klachtenkompas beheren wij niet en hierin kunnen wij dus ook niets anonimiseren. Wij adviseren u hierover contact op te nemen met klachtenkompas zelf.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk
  24. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  25. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  26. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  27. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  28. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  29. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  30. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Fijn om te horen dat er iemand bij u langs is geweest om de schade te bekijken. Graag horen wij van u hoe dit zich vervolgd.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk
  31. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  32. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  33. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Het spijt ons om te horen dat er door de uitvoerende aannemer nogmaals schade is aangericht, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons welgemeende excuus hiervoor.

    Wij hebben beide schades in behandeling en onder de aandacht gebracht bij de verantwoordelijke aannemer.

    De schade aan de tegels gaan wij nogmaals onder de aandacht brengen bij de verantwoordelijke aannemer met het verzoek contact met u op te nemen voor een passende oplossing.

    Zodra wij meer weten, informeren wij u hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk.
  34. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  35. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Leerentveld,

    Zoals telefonisch besproken heb ik zojuist contact opgenomen met de verantwoordelijke aannemer. Zij geven aan vandaag of morgen bij u langs te gaan om de situatie te bekijken en waar mogelijk direct op te lossen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk
  36. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  37. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  38. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  39. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer Leerentveld,

    Zoals telefonisch besproken nemen wij direct weer contact op met de verantwoordelijke aannemer. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, informeren wij u hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk
  40. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  41. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  42. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  43. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  44. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  45. Auteur
    Wachtoppakket
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen