ik ben sinds 5 mrt van dit jaar verhuisd naar een nieuwbouw woning in Ede. er zijn hier 2 monteurs bijna 2,5 uur bezig geweest om de glasvezel aansluiting in de lucht te krijgen, hetgeen uiteindelijk niet lukte. Sinds dien heb ik vele male contact opgenomen met oa. KPN klantenservice en KPN netwerkNL Nieuwbouw, helaas steeds tevergeefs. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg steeds dezelfde vage antwoorden van uw woning moet nog vrij gegeven worden. Uw woning staat nog in de steigers??? (dit al sinds eind februari al nie meer). niemand die zijn verantwoordelijkheid hier in neemt. Ik werd zelfs door een KPN medewerker geadviseerd omhet bij een andere provider te proberen!! Wie oh wie binnen KPN helpt mij uit de brand
De oplossing
Met spoed mijn probleem oplossen, zonder bureaucratie
4 reacties
Auteur
KPN NetwerkNL
Datum
Geachte heer/mevrouw Gerritsen,
Het spijt mij te vernemen dat de glasvezelaansluiting in uw woning zo lang op zich laat wachten. Ik heb uw dossier opgeschaald richting onze uitvoerende dienst, ik verwacht hierin dat wij u spoedig verder kunnen informeren over de aansluiting.
Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij u direct verder informeren.
Mijn excuses voor het ongemak, Jeroen Klachtenteam KPNNetwerkNL
Auteur
Veluwe#56
Datum
Ik heb op 4 mei een klacht bij u ingediend waarom het zo lang moet duren voor ik aangesloten wordt op de glasvezel. Na een reactie van KPN dat mijn aansluiting wordt "opgeschaald' heb ik niets meer vernomen. Ik weet niet wat KPN verstaat onder opschalen, maar in mijn tijd dat ik bij dat bedrijf werkte betekende dat er haast mee werd gemaakt. Maar kennelijk is die definitie veranderd naar stilzwijgen en niets meer doen. Graag nu echt actie, zo moeilijk kan het toch iets zijn. Zou prettig zijn als er nu een plandatum wordt afgegeven dat ergens volgende week de aansluiting gerealiseerd gaat worden. Groeten A. Gerritsen
Auteur
KPN NetwerkNL
Datum
Geachte heer/mevrouw Gerritsen,
Wij hebben op 08-05 een herinnering naar onze uitvoering gestuurd met het verzoek om na te gaan wanneer wij u aan kunnen sluiten. Wij verwachten dat hier spoedig een reactie op komt.
Zodra wij meer informatie voor u hebben, zal dit met u worden gedeeld.
Met vriendelijke groet,
Michael KPNNetwerkNL Klachten
Auteur
Veluwe#56
Datum
Gelukkig vandaag staan er plotseling 2 monteurs voor mijn deur en die fixen binnen een paar tellen mijn aansluiting Kunnen we eindelijk verder. KPN bedankt, jammer dat het via deze methode moest.
Groeten , A. Gerritsen
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Veluwe#56
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kennelijk gewoon hun werk doen, zoals het hoort
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.