Klacht KPN NetwerkNL: Kpn lijkt te weigeren om ons en 21 andere bewoners op glasvezel aan te sluiten.

Klachtnummer
# 514624
Gebruiker
Impala63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ons nieuwbouw appartement is op 17-12-2020 opgeleverd. Het gehele gebouw is voorzien van glasvezel bekabeling. Wij kunnen niet aangesloten worden want KPN zegt dat “het systeem zegt dat er geen glasvezel aansluiting beschikbaar is op uw adres.” Wij wonen op nr 118. Onze buren op 119 zijn gisteren aangesloten op de glasvezel, dat is 2 meter verwijderd van onze meterkast. Omdat “ er geen glasvezel beschikbaar is “ stuurt KPN geen router en tv apparatuur. Het kan er bij ons niet in dat van alle glasvezel kabels die het gebouw uit gaan er maar twee (ook 114 staat bij kpn netwerk als “glasvezel beschikbaar.) werkelijk aangesloten zitten.

De oplossing

Net als bij huisnummer 119 zorgen dat wij aangesloten worden op de aanwezige glasvezel kabel. Daartoe de benodigde router en tv apparatuur leveren en een monteur om e.e.a. aan te kunnen sluiten.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Peperkamp,

    Wat vervelend om te vernemen dat de glasvezelaansluiting nog niet gerealiseerd is in de woning. Ik zie in het systeem dat u een contactformulier ingevuld had met dezelfde vraag. Ik heb u een mail gestuurd met alle gegevens die wij nodig hebben om een dossier aan te maken.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet!

    Met vriendelijke groet,

    Laïla
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen