Klacht KPN NetwerkNL: KPN netwerk blijft in gebreke bij beloofde aanleg glasvezel
Details
Klacht
wij hebben op 25 augustus van dit jaar onze nieuwbouwwoning betrokken. de aannemer heeft in mei bij KPN netwerk een glasvezelaansluiting aangevraagd en daar in juni een bevestiging van gekregen dat dit zou gaan gebeuren. inmiddels wonen wij al bijna 2 maanden in onze nieuwe woning en kampen met enorm veel problemen om die aansluiting voor elkaar te krijgen. Diverse medewerkers van KPN netwerk werken volledig langs elkaar heen. We zitten ook met het probleem dat ons abonnement bij XS4all (onderdeel van KPN) niet kan worden overgezet naar ons nieuwe adres omdat er nog geen glasvezelaansluiting ligt. Daardoor kan ons abonnement niet naar het nieuwe adres overgezet worden, waardoor er ook weer allerlei problemen ontstaan. Momenteel probeer ik een opzegging van ons abonnement tegen te houden. Wij kregen een mail van XS4all dat een andere provider de aansluiting heeft overgenomen. Logisch, op ons oude adres hebben de nieuwe bewoners een andere provider gekozen waardoor er bij KPN misverstanden ontstaan omdat zij ons niet konden overschrijven naar ons nieuwe adres. De afgelopen maanden hebben wij ons sufgebeld met KPN netwerk en inmiddels zijn wij ten einde raad. Wij hebben inmiddels een dossier opgebouwd van alle berichtenwisselingen met KPN telecom. Hopelijk kan de Consumentenbond ons (al tientallen jaren trouw lid) helpen om aan deze bizarre klucht een goed einde te maken.Gegevens oude adres: M.B. Jansen, Cor Bruijnstraat 1, 6708 RD in Wageningen. ons nieuwe adres sinds 35 augustus: M.B. Jansen, Morel 12, 6708 LX in Wageningen.
ons consumentenbond lidnummer: 5496551
met vriendelijke groet,
Mans Jansen
Gewenste oplossing
als de BLIKSEM zorgen dat de beloofde glasvezelaansluiting aangelegd wordt zodat wij weer normaal van onze vaste lijn en internet gebruik kunnen maken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.