Klacht KPN NetwerkNL: KPN netwerk blijft in gebreke bij beloofde aanleg glasvezel

sad Niet opgelost

wij hebben op 25 augustus van dit jaar onze nieuwbouwwoning betrokken. de aannemer heeft in mei bij KPN netwerk een glasvezelaansluiting aangevraagd en daar in juni een bevestiging van gekregen dat dit zou gaan gebeuren. inmiddels wonen wij al bijna 2 maanden in onze nieuwe woning en kampen met enorm veel problemen om die aansluiting voor elkaar te krijgen. Diverse medewerkers van KPN netwerk werken volledig langs elkaar heen. We zitten ook met het probleem dat ons abonnement bij XS4all (onderdeel van KPN) niet kan worden overgezet naar ons nieuwe adres omdat er nog geen glasvezelaansluiting ligt. Daardoor kan ons abonnement niet naar het nieuwe adres overgezet worden, waardoor er ook weer allerlei problemen ontstaan. Momenteel probeer ik een opzegging van ons abonnement tegen te houden. Wij kregen een mail van XS4all dat een andere provider de aansluiting heeft overgenomen. Logisch, op ons oude adres hebben de nieuwe bewoners een andere provider gekozen waardoor er bij KPN misverstanden ontstaan omdat zij ons niet konden overschrijven naar ons nieuwe adres. De afgelopen maanden hebben wij ons sufgebeld met KPN netwerk en inmiddels zijn wij ten einde raad. Wij hebben inmiddels een dossier opgebouwd van alle berichtenwisselingen met KPN telecom. Hopelijk kan de Consumentenbond ons (al tientallen jaren trouw lid) helpen om aan deze bizarre klucht een goed einde te maken.

Gegevens oude adres: M.B. Jansen, Cor Bruijnstraat 1, 6708 RD in Wageningen. ons nieuwe adres sinds 35 augustus: M.B. Jansen, Morel 12, 6708 LX in Wageningen.

ons consumentenbond lidnummer: 5496551

met vriendelijke groet,

Mans Jansen

als de BLIKSEM zorgen dat de beloofde glasvezelaansluiting aangelegd wordt zodat wij weer normaal van onze vaste lijn en internet gebruik kunnen maken.
volgens KPN netwerk wordt onze glasvezel uiterlijk 30 december aangelegd. daar hopen we dan maar op dat het dan ook werkelijk gebeurt nadat we 4 maanden (!) hebben moeten improviseren met tijdelijke internetverbindingen. Stand van zaken op 23 december: het wordt twijfelachtig of 30 december wordt gehaald door KPN netwerk. volgens de KPN glasvezel-update komt de aansluiting nu in december of januari..... Alweer vertraging dus. Stand van zaken op 28 december: nog niets gehoord of gezien van KPN netwerk. Nog steeds geen glasvezel aansluiting

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN Netwerk
    Nog steeds geen kijk op een vlotte oplossing van ons glasvezelprobleem
    Nog steeds geen oplossing voor het VEEL te laat aanleveren van glasvezel. wij wachten nog steeds op een reactie (met oplossing!) van KPN netwerk
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Wij hebben u zojuist voorzien van een update via de email.

Klachtenteam KPN Netwerk

KPN netwerk heeft contact opgenomen. Er is een spoedprocedure bij de gemeente Wageningen aangevraagd voor een vergunning voor de aanleg van de glasvezel. wij wachten met spanning af......
    Oplossing wacht op nieuwe aanvraag graafvergunning. Tot nu toe geen spoedige oplossing in zicht. Ellende met noodoplossing dreigt nog maanden te gaan duren. glasvezelaansluiting is nu al 6 maanden te laat!!!
    Nog steeds geen definitieve datum in zicht voor de aansluiting. Er is wel wat beweging maar of het probleem nog dit jaar wordt opgelost is onzeker. Het blijft dus nog een poosje doorploeteren met (kostbare!) noodmaatregelen.
    Wij wachten nog steeds op onze aansluiting. probleem is nog steeds niet opgelost.
    het wachten op onze aansluiting duurt voort... ook geen informatie gekregen van de kant van KPN netwerk.
    Nog steeds geen glasvezelaansluiting waarop we nu al vanaf juni zitten te wachten. Het is in behandeling maar we hebben geen idee hoe lang het nog gaat duren.
    gisteren contact gehad met KPN netwerk. ik zou teruggebeld worden, maar tot nu toe geen telefoontje gehad. Het wachten op de glasvezelaansluiting gaat door.....

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?