Klacht KPN NetwerkNL: KPN Netwerk is nooit bereikbaar

Klachtnummer
# 688812
Gebruiker
StijnW
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wacht al 2 maanden op internet in mijn nieuwe woning.
Deze week kan ik "mijn apparatuur aansluiten" volgens de verhuisstatus, maar dat gaat lastig als KPN Netwerk nog geen glasvezelaansluiting heeft geinstalleerd in mijn woning.

Ik probeer al ruim 3 weken contact te krijgen met KPN Netwerk, dit bedrijf is onbereikbaar, na 15 minuten in de wacht krijg je een bandje dat de wachttijd langer duurt en dat ik teruggebeld word.

na ongeveer 20+ pogingen in 3 weken, meerdere malen mails gestuurd, terugbelverzoeken aangemaakt. nog geen 1 keer teruggebeld.
1 keer heb ik eindelijk iemand aan de telefoon gekregen, om vervolgens te horen te krijgen dat dit niet haar gebied is en dat ze mij niet verder kan helpen...

Hopelijk krijg ik via deze weg eindelijk hulp, anders word het overstappen.

Gewenste oplossing

Contact hebben met jullie + glasvezelaansluiting

2 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN-netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  2. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen