Klacht KPN NetwerkNL: KPN Netwerk is nooit bereikbaar
Details
Klacht
Wacht al 2 maanden op internet in mijn nieuwe woning.Deze week kan ik "mijn apparatuur aansluiten" volgens de verhuisstatus, maar dat gaat lastig als KPN Netwerk nog geen glasvezelaansluiting heeft geinstalleerd in mijn woning.
Ik probeer al ruim 3 weken contact te krijgen met KPN Netwerk, dit bedrijf is onbereikbaar, na 15 minuten in de wacht krijg je een bandje dat de wachttijd langer duurt en dat ik teruggebeld word.
na ongeveer 20+ pogingen in 3 weken, meerdere malen mails gestuurd, terugbelverzoeken aangemaakt. nog geen 1 keer teruggebeld.
1 keer heb ik eindelijk iemand aan de telefoon gekregen, om vervolgens te horen te krijgen dat dit niet haar gebied is en dat ze mij niet verder kan helpen...
Hopelijk krijg ik via deze weg eindelijk hulp, anders word het overstappen.
Gewenste oplossing
Contact hebben met jullie + glasvezelaansluitingDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.