Klacht KPN NetwerkNL: KPN netwerk is onbereikbaar

Jan

Ik zou eigenlijk in augustus aangesloten worden voor glasvezel. Inmiddels is het half november en het schiet maar niet op. Monteur is langs geweest en heeft alles aangesloten. Helaas is er geen signaal. Dit heeft hij ook doorgegeven maar er komt maar geen actie. Belabberde communicatie mag ik wel zeggen. Op de site staat dat je contact kan opnemen via chat, dit kan dus niet want dat is offline. Via e-mail, dit heeft een langere reactietijd. Hoeveel dagen die wachttijd heeft staat er niet bij. Via de telefoon, dit heeft een langere wachttijd. Dit zou iets minder erg zijn als het een gratis nummer zou zijn maar dat is niet zo.
Ik vind het een schande dat ik nergens terecht kan met mijn vraag/klacht.

Ik zou graag willen dat ze contact met mij opnemen en de klacht/storing gaan onderzoeken. En mij ook op de hoogte houden wat de status is van mijn aansluiting. En dan geen algemeen antwoord van “ het is in onderzoek “ want daar kan ik niks mee

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Jacobs,

Vervelend om te horen dat uw aansluiting nog niet gereed is. Ik heb uw klacht doorgezet naar de uitvoering in uw regio met het verzoek contact met u op te nemen om de aansluiting door te laten meten. Het is momenteel erg druk bij ons waardoor de wachttijden langer zijn dan normaal. Wij van de klachtenafdeling zullen uw case nauwlettend in de gaten houden totdat het is opgelost.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Joël
    Klachtenafdeling KPN Netwerk.
    Ik wacht af..
    Ik wacht nog steeds…..
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Jacobs,

Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling gekregen vanuit onze uitvoerende partij. Ik heb zojuist nogmaals een bericht uitgezet met het verzoek contact met u op te nemen. Ik verwacht dat er op korte termijn contact met u word opgenomen.

Bedankt voor uw geduld.

Joël
    Klachtenafdeling KPN Netwerk
    Jan
    Er is contact opgenomen en men belt mij binnen 1 week terug om een afspraak te maken. Ben benieuwd…..

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?