Klacht KPN NetwerkNL: KPN Netwerk komt afspraken niet na en is niet te bereiken.

BovenBoot#337

Ik probeer sinds 5 juni jongstleden een 1gbit glasvezel-abonnement te krijgen, maar KPN Netwerk heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen over het aansluiten van een NT op mijn adres.

In het systeem van KPN staat dat de glasvezel kabel nog niet tot de voordeur is doorgetrokken van mijn woning, maar dat klopt niet. Het pand waar ik woon bestaat uit 5 appartementen en die hebben vorig jaar allemaal een eigen aansluitpunt (wit kastje) gekregen die naast elkaar in de hal zijn gemonteerd. Een van mijn onderburen heeft sinds vorig al een NT (zwart kastje dat over de witte heen zit gemonteerd) en die komt via precies dezelfde kabel onder de voordeur binnen.

In het systeem van KPN staat dat KPN Netwerk contact met mij zou opnemen om een afspraak in te plannen met een monteur. Dat is nog steeds niet gebeurd.

Mijn contract bij KPN zou per 8 juli ingaan, maar die datum is nu verlegd naar 19 juli omdat KPN Netwerk nog steeds geen monteur heeft gestuurd om mijn adres af te melden.

Ik krijg KPN Netwerk telefonisch niet te pakken. Bovendien zijn ze alleen van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00u te bereiken.

Op de website van KPN Netwerk staat bij email een reactietijd van 3 werkDAGEN. Eenmaal verzonden krijg ik te lezen: “Het is momenteel erg druk. We reageren daarom minder snel dan normaal. We doen ons best om binnen 3 WEKEN je vraag te beantwoorden.”

DRIE WEKEN? Wat is dat voor waanzin? KPN Netwerk had een maand geleden al contact met mij moeten opnemen!

Ik wil dat KPN Netwerk contact met mij opneemt en dat er monteur komt voordat mijn contract (19 juli) van start gaat.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw ter Linden,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat de aanleg van het glasvezelnetwerk zo moeizaam verloopt. We hebben de aannemers met klem verzocht om de werkzaamheden voor jouw adres spoedig af te ronden. Zodra we een plandatum ontvangen, informeren we u hierover.

Samar

Klachtenteam KPN Netwerk

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?