Opgelost door KPN NetwerkNL: Monteur komt tot tweemaal toe zonder enig verder bericht niet opdagen
Details
Klacht
Ik heb inmiddels 3 klachten:1. Ik heb 2 maal een afspraak gemaakt voor het aansluiten van glasvezel en in beide gevallen is er, zonder enig verder bericht, niemand komen opdagen.
2. Op de web-site https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ staat onder “ik krijg glasvezel” wel wat ik kan doen als ik niet thuis ben, maar niets over wat te doen als de monteur niet komt opdagen. Dit lijkt mij de omgekeerde wereld.
3. Op een telefonische klacht bij KPN via 0800 0402 over de punten 1 en 2 op 20 oktober is tot nu toe niet gereageerd.
Rest de vraag hoe lossen we dit op. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet
Jan Vis
Ter toelichting.
Het maken van de 2 afspraak per telefoon kostte 41 en 45 minuten = ca 1,5 uur! Bij een afspraak wordt er een tijdsvak van 3 uur genoemd waarbinnen de monteur zou arriveren en daarna zou hij ongeveer een uur werk hebben. Je bent daardoor in principe 4 uur aan huis gebonden. Die twee afspraken kostten mij dus totaal ca. 9.5 uur, meer dan een hele werkdag!
Klagen bij KPN Netwerk lukte mij niet. Het enige telefoonnummer dat ze publiceren is dat van een aannemer die niet komt opdagen. Uiteindelijk heb ik wel een algemeen KPN klachtennummer gevonden.
Tot slot de hamvraag waarom ik glasvezel zou willen. Ik heb een uitstekende VDSL aansluiting met een download snelheid van 110 Mbps. OK, er gaan geruchten dat daarmee gestopt wordt, maar op de KPN site heb ik daar niets over kunnen vinden.
Gewenste oplossing
Duidelijkheid over al dan niet opheffen VDSL aansluitingEen afspraak over het plaatsen van de FTU die wel wordt nagekomen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.