Klacht KPN NetwerkNL: na 15 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446847
Gebruiker
kwade klant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik wordt al meer dan een jaar van het kastje naar de muur gestuurd door KPN netwerkbeheer en heb nog steeds geen glasvezel aansluiting.
Vandaag is het toppunt geweest toen de servicedesk medewerker de hoorn opgooide toen weliswaar geirriteerd gereageerd werd dat het nog steeds niet uitgevoerd is.

De oplossing

glasvezel aansluiten

3 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Zutphen,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u het wachten beu bent.
    Ik heb dan ook uw dossier opgeschaald richting onze uitvoerende dienst, hierin verwacht ik spoedig meer informatie te hebben.

    Zodra wij meer weten, zullen wij u direct verder informeren.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
  2. Auteur
    kwade klant
    Datum
    Beste Jeroen,

    Van diverse collega's hebben we dezelfde toezegging al een paar keer gekregen.
    Hopelijk gaat het deze keer wel lukken.
    Heb bij verwachting reactie gezet, en ga er vanuit dat reactie is dat aansluiting gereed gemaakt is.

    Met vriendelijke groet,
    Jos van Zutphen.
  3. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Zutphen,

    Ik heb vanuit onze uitvoerende dienst vernomen dat wij in week 23 de aansluiting in uw woning gereed gaan maken, onze uitvoerende dienst zal daar nog een afspraak met u voor maken.

    U zult spoedig gecontacteerd worden door hen, om een afspraak te maken.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kwade klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu wordt week 23 genoemd. Eerder was het week 17 en daarvoor eind februari, daarvoor in december enz.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen