Opgelost door KPN NetwerkNL: Na 6 maanden nog steeds geen internet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 409379
Gebruiker
Djind
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na bijna 6 maanden proberen, nog steeds geen glasvezelaansluiting gekregen en dus geen internet. Van kpn netwerk krijg ik maar geen duidelijkheid en ik moet maar geduld hebben. Mijn geduld is op. Ik heb internet nodig voor mijn werk en wil met kerst kerstfilms kunnen kijken, want geen internet betekent ook geen netflix of tv.

De oplossing

Dat ze deze week nog de aansluiting nog aanleggen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Leeuw,

    Mijn excuses voor de lange tijd die u al moet wachten op onze aansluiting. Uiteraard is dit niet de service die wij u willen bieden.

    Ik heb uw dossier inmiddels opgeschaald richting onze uitvoerende dienst en onze projectmanager.
    Ik verwacht hierin spoedig meer informatie te krijgen, zodra ik hierin meer informatie heb zal ik u direct verder informeren.

    Mijn excuses voor het ongemak,

    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Djind
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?