Klacht KPN NetwerkNL: Na dik 9 maanden is mijn klacht bij/schade door KPN nog steeds niet verholpen.

Klachtnummer
# 629702
Gebruiker
Limburgerke
Datum
25 reacties

Details

Klacht

Ik heb een klacht gemeld op 30 januari bij KPN inzake de aangebrachte schade door de aannemer bij het aanleggen van glasvezelkabel. Diverse mails gestuurd met navraag wanneer de beloofde herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd. KPN geeft geen update/terugkoppeling over wanneer, en zorgen niet dat mijn schade wordt hersteld. Te triest voor woorden hoe KPN omgaat met een klacht van een klant. Ik word al dik 9 maanden aan het lijntje gehouden, maar heb nu genoeg geduld gehad.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn schade hersteld wordt conform afspraak!!

25 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenteam KPN Netwerk
  2. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Beste KPN, het zou fijn zijn eens een keer iets van jullie te horen. Ik ben namelijk al meer dan 9 maanden aan het wachten en tot op heden zonder resultaat.
  3. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Simons,

    Wat vervelend! Onze excuses.Uw klacht is nog bij ons in behandeling. Wij hebben u zojuist een status update gegeven over de mail.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  4. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    KPN, met alleen maar reageren met "sorry dat het zo lang duurt" op mijn klagen en bedelen om (re)aktie komen we niet verder. Ik hoor namelijk niets anders. Want als ik niet blijf vragen/bedelen doen en/of reageren jullie niet. Misschien zouden jullie gewoon eens kunnen zorgen dat mijn schade hersteld wordt en uit jullie zelf eens een terugkoppeling geven met een datum wanneer. Ik heb nu lang genoeg geduld gehad.
  5. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En zoals al sinds 30 januari, geen (re)actie.....
  6. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Simons,

    Uw klacht is nog bij ons in behandeling en wij blijven het monitoren. Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  7. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor, zoals verwacht, weer geen (re)actie.....
  8. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen 10 maanden verder....
  9. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen 10 maanden verder....
  10. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Wat moet je als normale klant doen tegen zo'n logge, trage organisatie als KPN om de door hun aangebrachte schade hersteld te krijgen?
  11. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Simons,

    Uw klacht is nog bij ons in behandeling. Wij doen onze best om het zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  12. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    KPN, dit standaard bericht hoor ik al 10 maanden. Jullie doen helemaal niet jullie best, en al helemaal niet snel. Ik wacht al 10 MAANDEN!!! LOS EINDELIJK EENS MIJN SCHADE OP!!!!!!!!
  13. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen 10 maanden verder....
  14. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Simons,

    Wij hebben u zojuist een E-mail verstuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  15. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    KPN, dit standaard bericht hoor ik al dik 10 MAANDEN!!! Het is onder de aandacht, sorry dat het zo lang duurt, we zijn er mee bezig, ER GEBEURT NIETS! LOS EINDELIJK EENS MIJN SCHADE OP!!!!!!!!
  16. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen bijna 11 maanden verder....
  17. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen 11 maanden verder....
  18. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Simons,

    U heeft zojuist een E-mail van ons ontvangen met een status update.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  19. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Als reactie: Nog geen terugkoppeling van jullie aannemer????? We zijn meer dan 11 MAANDEN verder. Het onderdeel slappe excuses zijn we intussen meer dan gepasseerd!!!!
  20. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    En ja hoor. Weer geen (re)actie!! Te triest voor woorden. Ondertussen dik 11 maanden verder....
  21. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  22. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Niet te geloven. Bij een jaar verder. Loze beloftes, geen (re)acties, ontevreden klant en KPN doet niets. De enige reactie die je krijgt is: "we zijn het aan het monitoren". AL 11,5 MAAND!! KPN krijgt het in een JAAR niet voor elkaar om de door hun veroorzaakte schade te herstellen.
  23. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Niet te geloven. Bijna een jaar verder. Loze beloftes, geen (re)acties, ontevreden klant en KPN doet niets. De enige reactie die je krijgt is: "we zijn het aan het monitoren". AL 11,5 MAAND!! KPN krijgt het in een JAAR niet voor elkaar om de door hun veroorzaakte schade te herstellen. Niet te geloven.
  24. Auteur
    Limburgerke
    Datum
    Niet te geloven. Bijna een jaar verder. Loze beloftes, geen (re)acties, ontevreden klant en KPN doet niets. De enige reactie die je krijgt is: "we zijn het aan het monitoren". AL dik 11,5 MAAND!! KPN krijgt het in een JAAR niet voor elkaar om de door hun veroorzaakte schade te herstellen. Te triest voor woorden.
  25. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen