Klacht KPN NetwerkNL: Nog steeds geen glasvezelaansluiting

sad Niet opgelost
MHH

Ons Nieuwbouwhuis heeft nog steeds geen aansluiting op het glasvezelnetwerk. De aanvraag is ruim op tijd ingediend en er zou week 43/44 (deze week) contact worden gezocht met ons om een afspraak te maken. Na vandaag nog maar eens gebeld te hebben nog steeds geen afspraak en weer een zoethoudertje van KPN Netwerk gekregen dat ze de opdracht door hebben gegeven aan de uitvoerder.

Compensatie dmv tijdelijk internet/tv vergoeding om het dan maar aan te leggen via Ziggo (a 2800euro)? Gewoon doen wat er gevraagd is ipv vershuilen achter de uitvoerder.

Geachte heer/mevrouw Hellwich,

Excuses voor het moeizame verloop wat betreft het krijgen van contact en het daarmee maken van een afspraak, om u hierin te kunnen helpen zou ik graag van u een postcode en huisnummer ontvangen waar dit over gaat. Het adres waarop u deze klacht heeft geregistreerd is een bestaand adres en in uw klacht noemt u een nieuwbouw woning.

Wanneer we deze mogen ontvangen kunnen we u op de juiste wijze informeren over het vervolg.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Mathijs
    KPN NetwerkNL Klachten

KPN NetwerkNL
    Hartelijk dank voor de extra informatie. Ik heb uw lopende nieuwbouw dossier opgeschaald bij onze uitvoerende partij. Ik hoop u hier spoedig meer over te kunnen vertellen. Zodra er meer informatie bekend is brengen we u hiervan op de hoogte.

U hoort spoedig,

Mathijs
    Hallo Mathijs,

Hoe spoedig? We zijn alweer bijna een week verder en nog niks gehoord of gezien.

Bedankt voor uw bericht.

Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling verkregen vanuit onze uitvoering. Wij doen dagelijks navraag bij onze uitvoering om een planning te verkrijgen voor uw adres. Zodra wij een terugkoppeling hebben gekregen informeren wij u hier uiteraard direct over.

Mijn excuses voor het ongemak.

Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
    Geachte heer/mevrouw Hellwich,

Wij hebben van de uitvoering de terugkoppeling gehad dat zij vandaag beginnen met de graafwerkzaamheden welke benodigd zijn om uw huisaansluiting gereed te krijgen. Aansluitend zal de huisaansluiting ook gerealiseerd worden in week 47 (volgende week).

De uitvoering neemt nog contact met u op om een definitieve afspraak in te plannen.

Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten

MHH
Het is niet opgelost. Ik weet nog steeds geen data. Week blabla was al eens toegezegd, maar betekend niks voor mij. Wanneer moet ik vrij plannen? Niemand belt. Niks tijdelijks geregeld of aangeboden.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?