Klacht KPN NetwerkNL: Onterechte rekening

sad Niet opgelost
Anne van Houten

Kreeg vorige week een brief van sedgwick dat ik binnen 28 dagen even 599,78 moet betalen aangezien ik van 40 euro per week moet leven schrok ik mij de pletter KPN heeft 5 maanden terug bij mij een glasvezelkabel door de muur aangelegd deze was door een ongeluk van gevallen eerst kwam een monteur van KPN die zei dat hij het niet kon maken dat er iemand anders kwam is er ook geweest heb nog aan de man van KPN gevraagd of er ook kosten voor mij aan kwamen hij zij van nee nu zit ik met een rekening die never nooit kan betalen.

Dat de factuur door KPN wordt betaalt
Wacht nog 2 weken op sedgwick dat ze wel tijd hebben voor mijn klacht. Anders bel ik weer hoe het met de klacht die ik heb ingediend.

Bedankt voor uw bericht,

Deze klacht hebben wij ook via Klacht.nl van u mogen ontvangen. Via klacht.nl hebben wij u al van een reactie voorzien.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Valerie
    Klachtenteam KPN Netwerk.
    Anne van Houten
    Nu 4 dagen verder geen mail gehad of reactie gehad van KPN zou graag antwoord willen hebben slaap er slecht van gaat om een enorm bedrag voor mij wat ik absoluut niet niet kan betalen. Alleen een reactie gehad dat het in behandeling is 4 dagen terug hoop snel dat dit wordt opgelost zo dat ik daar geen zorgen om hoef te maken mvg A van Houten
    Geachte heer/mevrouw van Houten,

Mijn collega heeft u eerder aangegeven dat wij niets kunnen doen aan deze facturen van Sedgwick. Als u het niet eens bent met de kosten kunt contact opnemen met Sedgwick zelf, zij kunnen bepalen of de factuur terecht is of niet.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Joël

Klachtenafdeling KPN Netwerk
    Anne van Houten
    Heb maandag 1 november gebeld over de factuur mij werd verteld dat ik mailtje naar hun moest sturen heb de zefde dag nog gedaan vandaag 4 november gebeld kreeg als antwoord dat het nog niet in behandeling was dat dat zeker nog wel 2 weken kan duren voor dat een antwoord krijg omdat het ontzettend druk was tot die blijf ik in het ongewisse waar ik niet blij van wordt hoelang gaat dit nog duren. KPN verwijst mij naar sedgwick ik heb er niet ongevraagd dat iemand anders de glasvezelkabel gemaakt heeft en dan een rekening 5 maanden later van 599,78 te ontvangen die ik absoluut kan betalen KPN trekt zijn handen er vanaf maar schakelen wel een bedrijf in om het te maken en ik met de rekening die binnen 28 dagen moet betalen anders zal de vordering worden verhoogd met de wettelijke rente en incassokosten.
    Geachte heer/mevrouw van Houten,

Ik vind het erg vervelend voor u maar zoals al meerdere keren is aangegeven kan ik u geen toezeggingen doen over deze factuur. Sedgwick beheert deze facturen en zij zullen u hier mee moeten helpen, ik kan helaas niets voor u betekenen.

Joël
    Klachtenafdeling KPN Netwrek

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?