Klacht KPN NetwerkNL: Ontevreden over gang van zaken

Klachtnummer
# 546888
Gebruiker
Donna de Wijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet tevreden met de gang van zaken van KPN Netwerk. Communicatie is zeer slecht. En alles duurt ontzettend lang.

Wij hebben in onze nieuwbouwwoning gekozen voor glasvezel van KPN. De kabel ed. lag er al toen wij de woning betrokken.

Ons abbonement zou vervolgens 10 juli ingaan, toen de persoon vanuit KPN Netwerk dit kwam doormeten bleek dat de kabel stuk was. Kan gebeuren. Echter zijn we nu 2 weken later en hebben ze vandaag eindelijk de oplossing gevonden. In deze 2 weken totaal geen communicatie vanuit KPN netwerk noch een duidelijk antwoord als je de klantenservice belt.

Bellen de mensen welke aan het graven zijn vandaag aan dat ze het hebben gevonden.. wat blijkt? hebben zij zonder hiervoor aan ons toestemming te vragen onze oprit(ons eigendom) opengebroken.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk onze glasvezel in orde maken en een vergoeding bieden voor de oprit welke is opengebroken.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw de Wijs,  

    Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de communicatie omtrent de aanleg van glasvezel. Dit is zeker niet de gewenste situatie, hiervoor mijn excuses.
    Voor de oprit kunnen wij geen vergoeding bieden. Ik zou u willen verzoeken om het onderstaande formulier in te vullen. Wij kunnen de schade dan aankaarten bij de uitvoerende partij en zorgen dat dit naar behoren hersteld wordt.


    Om uw schadeclaim te kunnen beoordelen, heb ik meer details nodig.
    Een omschrijving van de situatie
    Foto’s waaruit blijkt dat de schade is veroorzaakt door de werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk (max. 5Mb per foto, tot een maximum van 10Mb voor alle foto’s)
    Uw volledige adresgegevens
    Uw telefoonnummer en e-mail adres zodat wij contact met u kunnen opnemen
    U kunt dit e-mailen naar schade@kpnnetwerk.nl of opsturen naar onderstaand adres:

    KPN NetwerkNL BV
    T.a.v. Klantenservice - Schade
    Stationsstraat 115
    3811MH te Amersfoort

    Wanneer uit uw gegevens blijkt dat de schade is ontstaan door de werkzaamheden van ons glasvezelnetwerk, ontvangt u hiervan een bevestiging. Hierna neemt onze uitvoerende partij rechtstreeks contact met u op voor een verdere afhandeling.

    Wij horen graag van u. Alvast bedankt voor de reactie.


    Met vriendelijke groet,

    Laïla  

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen