Klacht KPN NetwerkNL: Schade door aanleg glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532297
Gebruiker
FJ Brands
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ringleding robot maaier op 3 plekken kapot gespit, aannemer is foetsie en Allinq geeft geen hoor.
Gras kan niet meer gemaild worden wegens storingen
Glasvezel is van KPN

De oplossing

Herstellen leidingen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Brands,

    Wat vervelend om te moeten vernemen dat er schade is ontstaan tijdens onze werkzaamheden. Wij hebben hier echter nog geen melding van staan in ons systeem en daarom hebben wij wat aanvullende informatie van u nodig om dit kenbaar te kunnen maken bij onze aannemer.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om het volgende voor ons op de mail te zetten?

    - Een omschrijving van de situatie
    - Foto's waaruit blijkt dat de schade is veroorzaakt door de werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk (max. 5Mb per foto, tot een maximum van 10Mb voor alle foto's)
    - Uw volledige adresgegevens

    U kunt dit mailen naar schade@kpnnetwerk.nl.

    Wanneer uit uw gegevens blijkt dat de schade is ontstaan door de werkzaamheden van ons glasvezelnetwerk, ontvangt u hiervan een bevestiging. Hierna neemt onze uitvoerende partij rechtstreeks contact met u op voor de verdere afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Michael
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FJ Brands
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen