Klacht KPN NetwerkNL: Slechte communicatie en geen monteur

Bramenboom#21

Ik heb internet van Youfone gekocht op het KPN Netwerk. Bij installatie bleek de glasvezelkabel niet aangesloten te zijn op het FTU kastje en alleen KPN kan dat regelen. De werkbon is verstuurd en KPN zou contact met mij opnemen om een afspraak te maken, dat is nooit gebeurd. Wel ben ik na meerdere keren bellen naar andere bedrijven gestuurd die ook niks van zich laten weten. Ondertussen zijn we een goede maand verder en is er nog geen aansluiting of internet.

Ik wil graag dat KPN ervoor zorgt dat er op korte termijn een monteur langskomt en dat ik iemand kan bereiken wanneer dat niet gebeurt om dit alles zo snel mogelijk op te lossen.

KPN NetwerkNL

KPN-netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN-netwerk
    Geachte heer/mevrouw Yap,

Helaas konden wij u telefonisch niet bereiken. Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd.

Klachtenteam KPN-netwerk
    Bramenboom#21
    Er is inderdaad telefonisch contact opgenomen. Ik nam op, maar ik hoorde niks. Kan er misschien morgen (=maandag 12 december) teruggebeld worden? I.p.v. over 10 werkdagen zoals in de email werd genoemd. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen!
    KPN NetwerkNL

KPN Netwerk heeft uw klacht nog in behandeling. Wij houden u telefonisch en/of via de mail op de hoogte over de status van uw klacht. Hierbij sluiten wij de melding op klachtenkompas.

Klachtenteam KPN Netwerk

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?