Klacht KPN NetwerkNL: Slechte service

Klachtnummer
# 533931
Gebruiker
Online burger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie eerder berichten:

De klacht
Na oplevering van nieuwbouwhuis na 6 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting. Er wordt continu verwezen naar onderaannemers. Let wel, de kabel ligt al in het huis.

Zeer apart hoe dit monopoly door kpnnetwerk wordt uitgespeeld. Als consument geen poot om op te staan, er is immers geen alternatieve provider voor de glasvezel aansluitingen.
De oplossing
Zo snel mogelijk mijn glasvezel aansluiting realiseren.

Overigens interessant - eerder zou volgens de site op mijn postcode de aansluiting er binnen een maand zijn. Inmiddels is dit aangepast naar binnen een jaar.

De oplossing

Glasvezel moet gerealiseerd worden

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hendriks,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat uw woning tot op heden niet is voorzien van een glasvezelaansluiting. Wij hebben uw klacht direct overgedragen aan onze afdeling Nieuwbouw, met daarbij de vraag om u hier zo snel mogelijk van een terugkoppeling op te voorzien.

    Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen