Nog steeds niets gehoord ondanks dat ik foto’s heb gestuurd Duurt dit nog lang!!!
Gewenste oplossing
Zorgen dat het weer was voor dat de glasvezel de grond in ging
Geboden oplossing
Er is voor zover mogelijk opnieuw bestraat alleen deze lui hadden geen zaagmachine bij zich om de stukkende tegels te repareren al met al een tegenvaller van KPN terwijl ik tenslotte straks ook nog klant ben via deze GLASVEZEL soap
Het zou KPN sieren om de kosten van plm 300 euro te vergoeden om een stratenmaker in te huren en een zaagmachine om mijn terras te herstellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
KPN NetwerkNL
Datum
Geachte heer/mevrouw van der Heijden,
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
Zoals telefonisch besproken ga ik navraag doen over de schade bij de aannemer. Zodra wij een terugkoppeling hebben, ontvangt u bericht hierover.
Met vriendelijke groet,
Cynthia
Klachtenteam KPN Netwerk
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.