Klacht KPN NetwerkNL: Terrastegels verkeerd teruggelegd en beschadigd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 644361
Gebruiker
MVW#35
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Na 3 maanden, 2 keer klachtenkompas ingeschakeld nog geen oplossing sterker nog opeens niets meer over te vinden in bestand

Gewenste oplossing

Dat het opgelost wordt en eerlijk behandelen!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat vervelend dat het nog niet is opgelost. Uw schade is nog bij ons in behandeling. Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd hier over.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN-netwerk
  2. Auteur
    MVW#35
    Datum
    Totaal geen reactie meer van KPN en wij zitten .et scheve tegels. Waardeloos dit.
  3. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN Netwerk heeft uw klacht nog in behandeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben, hoort u dit van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam
    KPN Netwerk
  4. Auteur
    MVW#35
    Datum
    Zeggen dat het in behandeling is maar nooit meer iets gehoord. Schandalig!
  5. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    MVW#35
    Datum
    Helaas nog steeds niets opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen