Opgelost door KPN NetwerkNL: Waarom is mijn glasvezelaansluiting van de planning gehaald?

content Opgelost
RVW

Al +4 maanden wachtende op glasvezelaansluiting. Ik moet elke keer zelf op onderzoek uit om de status van de aanleg te achterhalen.

De monteur is MAANDEN GELEDEN geweest voor een check. Er hangt nota bene een briefje waar deze aansluiting moet komen hangen.
Er zou eind oktober een glasvezelaansluiting wordt aangelegd. Dit is niet gebeurd.

Daarna, in november werd beloofd dat dit binnen twee maanden zou gebeuren.

Nu wordt er gezegd dat die aansluiting helemaal niet meer op de planning staat! Onacceptabel.

Ronduit belachelijk. Kom jullie beloftes na en hou jullie wachtende klanten op de hoogte! Om nog maar te zwijgen over de wachttijden aan de telefoon en e-mail.

Ik wil heel graag weten wat ik kan verwachten van deze zogenaamde aansluiting en waarom hij geannuleerd is buiten mijn weten om.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Wist,

Wat vervelend om te horen dat u steeds tegenstrijdige berichten ontvangt omtrent de aanleg van de glasvezelaansluiting in uw woning.
    Ik kan u aangeven dat uw adres zeker nog op de planning staat, echter moeten de kabels nog ingegraven gaan worden. Dit zal rond halverwege maart 2020 gaan gebeuren.
    Vervolgens zal rond eind mei de aansluiting in uw woning gemaakt gaan worden. Echter zult u hier ter zijner tijd ook nog post over ontvangen.

Nogmaals, ik kan u garanderen dat wij uw woning dus nog aan gaan sluiten.

Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

RVW
Vriendelijk en duidelijk antwoord. Alhoewel, er wordt gezegd dat het pas in mei wordt aangesloten. Ik geloof het wel als ik daadwerkelijk een kabel in mijn woning heb liggen. Vind het nog steeds belachelijk dat er eerst oktober werd gezegd. Je kan de planning toch niet zomaar meer dan een half jaar gaan opschuiven en hier geen enkele bewoner van op de hoogte stellen? De postcodecheck werkt dus ook voor geen meter. Heel leuk dat die natuurlijk wel de juiste informatie toont nadat mijn klacht behandeld is.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?