Klacht KPN NetwerkNL: Wacht al 2 maanden op aansluiting glasvezel
Details
Klacht
Op 12 januari 2023 heb ik bij KPN een abonnement voor internet/televisie afgesloten. Deze zou na een maand in kunnen gaan, maar helaas had ik nog niets vernomen van het bedrijf dat de glasvezel in mijn meterkast zou aansluiten. Na meerdere malen gevraagd te hebben waarom het bedrijf nog niets van zich had laten horen kwamen ze met de verklaring dat het bedrijf mij niet kon bereiken..... maar ik had geen gemiste oproepen, voicemail berichten of mailtjes ontvangen. Dus nogmaals maar mijn telefoonnummer en emailadres doorgegeven. KPN zou het doorgeven. Inmiddels is het 7 maart en is er op geen enkele manier contact met mij opgenomen. Als ik KPN hierover bericht dan is het antwoord wat ik krijg is dat ze het door zullen geven of er wordt helemaal niet op mijn berichten gereageerd.Gewenste oplossing
Op zeer korte termijn een monteur op mijn stoep op glasvezel aan te sluiten zodat mijn abonnement in kan gaanReageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.