Klacht KPN NetwerkNL: Wacht al 2 maanden op aansluiting glasvezel

Klachtnummer
# 651341
Gebruiker
SandyK78
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 12 januari 2023 heb ik bij KPN een abonnement voor internet/televisie afgesloten. Deze zou na een maand in kunnen gaan, maar helaas had ik nog niets vernomen van het bedrijf dat de glasvezel in mijn meterkast zou aansluiten. Na meerdere malen gevraagd te hebben waarom het bedrijf nog niets van zich had laten horen kwamen ze met de verklaring dat het bedrijf mij niet kon bereiken..... maar ik had geen gemiste oproepen, voicemail berichten of mailtjes ontvangen. Dus nogmaals maar mijn telefoonnummer en emailadres doorgegeven. KPN zou het doorgeven. Inmiddels is het 7 maart en is er op geen enkele manier contact met mij opgenomen. Als ik KPN hierover bericht dan is het antwoord wat ik krijg is dat ze het door zullen geven of er wordt helemaal niet op mijn berichten gereageerd.

Gewenste oplossing

Op zeer korte termijn een monteur op mijn stoep op glasvezel aan te sluiten zodat mijn abonnement in kan gaan

3 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    SandyK78
    Datum
    KPN heeft mij op 8 maart gebeld. Ze gaan proberen om de aannemer die de glasvezel moet aanleggen te bereiken en te vragen om contact met mij op te nemen. Ze konden al wel zien dat de aannemer de opdracht had afgesloten, dus dat zou betekenen dat er een hele nieuwe aanvraag gedaan moet worden 😓. Ik neem aan dat ik dan wel dezelfde aanbieding krijg als toen ik het op 12 januari bestelde. Al met al duurt het dus al 2 maanden en heb ik nog steeds geen aansluiting.
  3. Auteur
    SandyK78
    Datum
    Nog steeds niet opgelost!!!! Geen enkele reactie van KPN of de aannemer voor het glasvezel aan te leggen. Ben er echt helemaal klaar mee.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen