Klacht KPN NetwerkNL: Wordt opgehangen telefoon

Klachtnummer
# 454503
Gebruiker
Natascha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste kon ik ben altijd vaste klant van jullie geweest en nooit broblemen anders was ik geen klant maar dan bel je naar jullie wordt je 2 keer afgevangen omdat de dames er geen zin in hebben ofzo dan moet je niet voor KPN werken ik vindt dat wel spijtig gellukig kreeg ik erna een nette man eraan heb het wel gezegd maar hier ben ik niet van gediend en ik denk andere klanten ook niet eerst heel lang in de wacht snap ik ook vanwege de carona maar om dan als je iemand te spreken hent meteen wordt afgevangen hou ik niet van niet netjes met vriendelijke groet natascha

De oplossing

Hopelijk gebeurdt dit niet meer want zo raak je wel je klanten door kwijt

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Verbocht,

    KPN NetwerkNL is de netwerkbeheerder van KPN en gaat enkel over de aanleg en het beheer van het glasvezelnetwerk.

    Ik heb het systeem er even op nageslagen maar u heeft geen contact gehad met ons. Ook ligt er op uw adres geen glasvezel van ons dus kan ik alleen maar concluderen dat u uw beklag elders zal moeten neerleggen.

    Ik adviseer u om dit bij uw provider te doen.

    Met vriendelijke groet,

    Michael
    KPNNetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen