Klacht KPN NetwerkNL: Zeer vertraagde aanleg glasvezel, niet communiceren over vertraging, voortgang, volgende stappen.

Klachtnummer
# 402368
Gebruiker
VierdeMunt#839
Datum
8 reacties

Details

De klacht

De aanleg van glasvezel is al met 2 maanden vertraagd, zonder uitzicht op een oplossing. De communicatie hierover was verschrikkelijk. Voortdurend naar andere partijen gewezen, de indruk gewekt van een spoedige oplossing, geen terugkoppeling bij verdere vertraging.

De oplossing

Contact opnemen met alle betrokken partijen om een duidelijke planning te maken voor de afronding van de aanleg.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kampinga,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen, wij hebben met spoed een planning opgevraagd bij onze uitvoerende dienst. Zodra wij hier meer over inzichtelijk hebben, komen wij erop terug.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen
    Klachtenmedewerker KPNNetwerkNL
  2. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kampinga,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen, wij hebben met spoed een planning opgevraagd bij onze uitvoerende dienst. Zodra wij hier meer over inzichtelijk hebben, komen wij erop terug.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen
    Klachtenmedewerker KPNNetwerkNL
  3. Auteur
    VierdeMunt#839
    Datum
    We hopen gauw te horen.
  4. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer Kampinga,

    Wij hebben van de uitvoerende dienst de terugkoppeling gekregen dat er een afspraak staat ingepland voor 29 november. Wij vernemen graag na 29 november van u of de afspraak naar wens is verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
  5. Auteur
    VierdeMunt#839
    Datum
    De uitvoerder is geweest. Om een of andere reden dachten ze dat de kabel er nog niet lag, terwijl die al een maand geleden getrokken is. Nu moet er weer een nieuwe afspraak gemaakt worden, omdat ze een vergunning nodig hebben om de kabel door te lassen in de straat. Waarom is de communicatie zo verschrikkelijk geregeld? Dit is echt prutswerk. Dat de boel nog doorgelast moest worden werd ons al een maand geleden verteld, met daarbij dat dit binnen een week zou gebeuren. Maar de uitvoerder is het weer vergeten. Amateuristisch broddelwerk op jullie afdelingen communicatie en planning, zeer ontevreden. Ik kan niet zomaar vrij nemen om steeds de deur open te doen voor uitvoerders, omdat de afspraken niet goed worden voorbereid.
  6. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer Kampinga,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt me te horen dat de werkzaamheden niet afgerond konden worden afgelopen vrijdag.

    Ik heb uw melding bij onze uitvoerende partij neergelegd met het verzoek ons van duidelijkheid hierin te voorzien en een planning. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb ontvangen informeer ik u hier uiteraard direct over.

    Mijn welgemeende excuses voor de situatie.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
  7. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer Kampinga,

    Ik heb van de uitvoerende partij de terugkoppeling gekregen dat er vandaag een monteur langs komt om de aansluiting te lassen en te meten. Volgens de uitvoering bent u hiervan op de hoogte.
    Graag vernemen wij van u of de afspraak vandaag naar wens is verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
  8. Auteur
    VierdeMunt#839
    Datum
    Uiteindelijk niet 2 maar 3 december is de boel doorgemeten. Nu kunnen we verder. Jammer dat we nu de ervaring hebben dat je blijkbaar heel boos moet worden en en plein public moet klagen om iets gedaan te krijgen, maar nu kunnen we wel verder. Bedankt voor de reacties, geef Siegfried van de uitvoerder maar een veer in zijn reet, hij heeft goed het gaspedaal ingetrapt de laatste dagen.

    Hartelijke groet.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?