Opgelost door KPN: "kpn-bv-adm-070-mits" onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136404
Gebruiker
Stefan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

onder de naam "kpn-bv-adm-070-mits" wordt er maandelijks geld afgeschreven zonder dat wij hiertoe opdracht hebben gegeven.

ik heb KPN gebeld, de klantenservice kan geen plausibele reden geven voor de afschrijving. ik zie dat de afboeking al loopt sinds 09-2014 dat zijn tenminste 14 onterechte afschrijvingen.

De oplossing

stopzetting afschrijving
terugbetaling van €101,64

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Morssink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Stefan
    Datum
    adequaat opgepakt door KPN en snel en coulant terugbetaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stefan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen