Opgelost door KPN: "Service" KPN omtrent verzekeringen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185251
Gebruiker
BCH
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zes weken geleden is mijn telefoon kapot gevallen. Nadat ik drie weken lang telkens bij verschillende KPN winkels ben langs geweest waar op het moment dat ik er was geen leentoestellen op voorraad waren. Vervolgens twee weken lang een niet werkende iphone 4 gehad. Toen ik vanmiddag eindelijk mijn iphone kon ophalen was ik hartstikke blij, de KPN medewerker had het over een gloednieuw toestel. Bij het aanzetten van dit toestel bleek meteen dat het scherm niet reageerde op mijn vingers. Vervolgens meteen de klantenservice gebeld: daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik moest voor zowel de klacht ansich als het toestel terug naar de winkel. Los van het feit dat ik mijn telefoon nodig heb voor werk en het mij om die reden dan ook niet kan permiteren weer met een kapotte iphone 4 opgescheept te zitten, vind ik het belachelijk dat ik elke maand een x bedrag aan verzekering betaal en op deze manier word geholpen.

De oplossing

Per direct een WERKEND nieuw toestel (iphone 6 plus) Geen gedoe met opsturen etc en een vergoeding voor deze ellende.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kuijvenhoven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    BCH
    Datum
    Ik wacht af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kuijvenhoven,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    BCH
    Datum
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid opgelost. De back Office van KPN doet in ieder geval wel goed haar werk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BCH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen