Opgelost door KPN: "Service" KPN omtrent verzekeringen

BCH

Zes weken geleden is mijn telefoon kapot gevallen. Nadat ik drie weken lang telkens bij verschillende KPN winkels ben langs geweest waar op het moment dat ik er was geen leentoestellen op voorraad waren. Vervolgens twee weken lang een niet werkende iphone 4 gehad. Toen ik vanmiddag eindelijk mijn iphone kon ophalen was ik hartstikke blij, de KPN medewerker had het over een gloednieuw toestel. Bij het aanzetten van dit toestel bleek meteen dat het scherm niet reageerde op mijn vingers. Vervolgens meteen de klantenservice gebeld: daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik moest voor zowel de klacht ansich als het toestel terug naar de winkel. Los van het feit dat ik mijn telefoon nodig heb voor werk en het mij om die reden dan ook niet kan permiteren weer met een kapotte iphone 4 opgescheept te zitten, vind ik het belachelijk dat ik elke maand een x bedrag aan verzekering betaal en op deze manier word geholpen.

Per direct een WERKEND nieuw toestel (iphone 6 plus) Geen gedoe met opsturen etc en een vergoeding voor deze ellende.

KPN
    Geachte heer Kuijvenhoven,

KPN Klantenreacties CMT
    Ik wacht af.
    KPN
    Geachte heer Kuijvenhoven,

KPN Klantenreacties CMT
    BCH
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid opgelost. De back Office van KPN doet in ieder geval wel goed haar werk!

BCH

Ook een klacht indienen over KPN?