Klacht KPN: €52 voor het bellen met 1888

Klachtnummer
# 333158
Gebruiker
Gert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn (inmiddels overleden) moeder van 81 jaar heeft een abonnement waarin ze onbeperkt kan bellen. Vorige week heeft ze een factuur ontvangen waarin €52,80 in rekening is gebracht wegens het bellen met servicenummer 1888. Navraag bij KPN leverde op dat de KPN hier niets mee wil doen, omdat ze “gewoon 4 keer heeft gebeld om een nummer optie vragen”. Dit is natuurlijk heel vreemd om in een tijdsbestek van 1,5 uur 3 keer over met dit servicenummer te bellen en dan ook nog eens gemiddeld 17 minuten per gesprek.

De oplossing

Contact met mij opnemen. Mijn gegevens (de zoon) zoals telefoonnummer en e-mailadres zijn bij de KPN bekend.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gerberink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen