Opgelost door KPN: "Verhuizen? KPN maakt het je makkelijk". Niet dus.

SjoerdV

- Begin september 2017 is er contact gelegd met KPN om gebruik te maken van hun verhuisservice.
- Nadat wij de verhuizing doorgeven hebben, moesten we een nieuw pakket kiezen aangezien ons oude pakket niet meer bestaat. Snel het pakket "Internet en TV" gekozen en een datum voor installatie afgesproken (26 oktober 2017).
- 10 min. na dit telefoontje willen we een ander pakket. Contact opgenomen dat we liever een ander pakket willen namelijk "Internet en TV 4K". Kan niet, hadden we meteen moeten beslissen, order kan niet omgezet worden.
- Het pakket moesten we dus eerst thuis ontvangen (nadrukkelijk benoemd dat ze dit naar ons oude adres moesten sturen aangezien we de sleutel van het nieuwe huis nog niet hebben, zou geen enkel probleem zijn) om het pakket vervolgens weer terug te sturen, weer te bellen en dan "Internet en TV 4K" aan te vragen.
- Na een week het pakket ontvangen - op ons nieuwe adres waar we dus nog geen sleutel van hadden - het pakket vervolgens via zijweggetjes netjes teruggestuurd naar KPN.
- Weer contact gelegd met KPN. Pakket veranderd.
- Wat deze vriendelijke callcentermedewerker echter vergat te vertellen, is dat daarmee onze installatiedatum verplaatst werd met 2 weken. Hierdoor zitten we in het nieuwe huis 2 weken zonder internet en tv zitten. Hier kan niks aan gedaan worden
- Dit omdat onze aanvraag in plaats van een 'verhuizing' aangemerkt is als 'nieuw abonnement' waardoor er andere voorwaarden gelden. Dus dikke pech. Kon KPN niks meer aan doen.
- Nieuwe datum is 6 november, valt niks aan te veranderen.
- Monteur komt tussen 8:00 en 10:00. Om 10:10 uur nog geen monteur. Weer gebeld i.v.m. afspraken na 12:00 uur. Monteur zou er écht om 12:00 uur zijn.
- Weer geen monteur, krijgen nu te horen dat er gebeld is naar ons. Klopt, maar we kregen geen gehoor. Daarom 3x teruggebeld, werd niet opgenomen.
- Krijgen te horen dat we maar hadden moeten opnemen... tja...
- Monteur komt uiteindelijk om 13:30 uur.
- Hierdoor andere afspraken misgelopen.

Verhuizen met KPN makkelijk? Laat me niet lachen.

Excuses en compensatie. We zitten met tv en internet en 2 mobiele abonnementen bij jullie, er kan vast iets bedacht worden.

KPN
    Geachte heer Vissers,

KPN Klantenreacties CMT
    SjoerdV
    KPN heeft erg snel contact opgenomen en de klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Compensatie.

Ook een klacht indienen over KPN?