Opgelost door KPN: € 300.- Contractbreuk boete KPN bij heractiveren abonnement.

[b]Contractbreuk boete € 300.- KPN bij heractiveren abonnement.[/b]

Na twee maanden als nieuwe abonnee bij KPN, kreeg ik de eerste facturen.
Deze zijn voor een normaal mens met een redelijk IQ niet te begrijpen.
Ik heb mijn abonnement na zo'n 2 maanden opgezegd in de hoop dat er op mijn nieuwe adres toch betere alternatieven mogelijk waren. Die blijken er niet te zijn. Tijdens een telefonisch contact met KPN gevraagd of het abonnement zoals het was kon worden gecontinueerd. Dat was geen probleem.

Nu krijg ik op de factuur van deze maand een extra bedrag, € 300.- contractbreukboete. Hier ben ik niet over geïnformeerd tijdens het gesprek en kan het ook niet terugvinden in de wirwar aan onoverzichtelijke berichtgeving per e-mail van de KPN.

consumenten bescherming

Update;
    Zojuist gebeld met een vriendelijke medewerker KPN klantenservice. Hoewel ik binnen de abonnementstermijn mijn abonnement heb gereactiveerd, moet ik het bedrag wel betalen, maar zal later door de KPN weer worden teruggestort.....(?)

Een bevestiging / herziene factuur is niet mogelijk. Wordt vervolgd...

Hans
    Ondertussen contact gehad met vriendelijke medewerker KPN. Een en ander is onterecht aan mij doorberekend en men gaat een en ander aanpassen.

Hans
    Ik heb nog geen aangepaste factuur ontvangen. |
    Zodra ik die heb zal ik die betalen en de klacht op afgehandeld plaatsen.
    Geachte heer Van Os,

Het bedrag is inmiddels gecrediteerd op de factuur van 30 september 2015.

Uiteindelijk netjes opgelost.
    Uiteindelijk netjes opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?