Opgelost door KPN: afschrijving buiten bundel telefoon voor diensten waar ik niets van weet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65172
Gebruiker
GH Wassink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

in de maand mei is er via mijn vodafone abonnement buiten mijn bundel een bedrag van 4,132 per week afgehaald via het bedrijf callfactory safeklick dit schijnt van de kpn te zijn voor internet diensten over aankopen ik heb nog nooit een aankoop via mijn telefoon gedaan laat staan daar lid van zijn of worden
Bij 1 week staat ook nog future Target bv
Nu bij mijn nieuwe rekening staat al een bedrag van 35 euro buiten mijn bundel gebruik.
Wat kan ik hier aan doen en ik zal vodafone ook inlichten van deze praktijken.
Vriendelijke groet G Wassink

De oplossing

Geld terug voor diensten waar ik mij niet voor aangemeld heb en zeker geen gebruik van gemaakt heb en ook geen gebruik van zal maken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wassink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    GH Wassink
    Datum
    De KPN heeft gereageerd ,maar konden verder niets doen omdat vodafone het incasseert. Echter de klantenservice had nog nooit van hun eigen dienstverlening callfactory safe klick gehoord.??

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GH Wassink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?