Klacht KPN: betalingsregeling was wel afgesproken met akkord en vandaag gaat mijn 2 telefoons afsluiten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609716
Gebruiker
Maria Kolompar
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Amateuren administratie in de prullenbak wij hebben een afspraak gemaakt houden zelf niet bij de afspraken !!!

Gewenste oplossing

Eerlijke behandeling en houden bij de afspraken niet vandaag wij hebben iets afgesproken en morgen gaat mijn telefoon afsluiten !!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen