Opgelost door KPN: Geen begrip voor de praktische onbruikbaarheid van DORO 8035 seniorentelefo voor 85 -jarige.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 443347
Gebruiker
H. Oving
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Voor moeder van 85 een seniorentelefoon DORO 8035 aangeschaft bij KPN XL winkel in Alkmaar op 14 april jl. Volgens de beschrijving op KPNsite een simpele smartfone voor nieuwe gebruikers. In verband met beperkte mogelijkheid toestel te demonstreren in de winkel afgegaan op beschrijving op website.
Echter in de praktijk kon moeder er niet mee werken.
Op 10 mei (moederdag) telefoon in originele verpakking mee teruggenomen.
Op 11 mei bij KPN winkel Rokin Amsterdam retour gebracht. Dat kon niet gerealiseerd worden omdat de verzegeling van de verpakking was verbroken.

In dit geval zou m.i. een coulanceregeling op zijn plaats zijn geweest. Telefoon is niet voor eigen gebruik gekocht maar voor een " digibete moeder" . Vanwege de omschrijving bij de productspecificatie op de website hadden we juist deze keuze voor haar gemaakt.
Bediening is minder gemakkelijk dan voorgespiegeld is.

Gewenste oplossing

Coulanceregeling . Telefoon terugnemen en aankoopbedrag van € 217,69 retourneren.
Geboden oplossing
Volledige teruggave aankoopbedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oving,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H. Oving
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Oving,

    De behandelaar van deze reactie heeft u de e-mail gestuurd.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    H. Oving
    Datum
    De klacht is naar volle tevredenheid opgelost en ook op een snelle wijze.
    Vlotte reacties.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen