Opgelost door KPN: Geen begrip voor de praktische onbruikbaarheid van DORO 8035 seniorentelefo voor 85 -jarige.

H. Oving

Voor moeder van 85 een seniorentelefoon DORO 8035 aangeschaft bij KPN XL winkel in Alkmaar op 14 april jl. Volgens de beschrijving op KPNsite een simpele smartfone voor nieuwe gebruikers. In verband met beperkte mogelijkheid toestel te demonstreren in de winkel afgegaan op beschrijving op website.
Echter in de praktijk kon moeder er niet mee werken.
Op 10 mei (moederdag) telefoon in originele verpakking mee teruggenomen.
Op 11 mei bij KPN winkel Rokin Amsterdam retour gebracht. Dat kon niet gerealiseerd worden omdat de verzegeling van de verpakking was verbroken.

In dit geval zou m.i. een coulanceregeling op zijn plaats zijn geweest. Telefoon is niet voor eigen gebruik gekocht maar voor een " digibete moeder" . Vanwege de omschrijving bij de productspecificatie op de website hadden we juist deze keuze voor haar gemaakt.
Bediening is minder gemakkelijk dan voorgespiegeld is.

Coulanceregeling . Telefoon terugnemen en aankoopbedrag van € 217,69 retourneren.
Volledige teruggave aankoopbedrag.

Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    KPN
    Geachte heer Oving,

De behandelaar van deze reactie heeft u de e-mail gestuurd.

KPN Klantenreacties CMT
    H. Oving
    De klacht is naar volle tevredenheid opgelost en ook op een snelle wijze.
    Vlotte reacties.

Ook een klacht indienen over KPN?