Opgelost door KPN: incasso's voor een niet-afgesloten abonnement op een adres waar ik niet meer woon

lampion79

Sinds februari 2012 zijn er incasso's van mijn rekening afgeschreven voor KPN interactieve tv en internet voor een adres waar ik sinds 25 april 2008 niet meer woon. Voor die tijd stond er een ISDN abonnement op mijn naam, maar na mijn verhuizing is dit op naam gezet van de achterblijvend huisgenoot. In februari 2012 heeft zij het ISDN abonnement laten omzetten in een 'Belvrij Altijd ISDN' abonnement (geen interactieve tv en internet). Nadat ik hier op 19-8 2013 uw factureringdienst over sprak , heeft u per 18 september deze incasso's stopgezet. Op uw advies heb ik tot 1 jaar laten terugboeken; deze terugboekingen zijn door u ingewilligd. Daarna stuurde u een factuur naar het oude adres gericht aan mij voor de laatste 2 overboekingen. Ik heb u op 23 september gebeld om de situatie opnieuw uit te leggen. Na 2,5 uur aan de telefoon was er nog steeds geen oplossing. Er is 31-12 een vordering van 231,10 plus incassokosten uitgegaan voor mij onbekende kosten die ik heb overgemaakt.

Graag ontvang ik de 231,10 euro van u terug en een bevestiging dat de zaak afgerond is. De incassokosten van 40 euro wil ik dan wel voor mijn rekening nemen.

KPN
    Geachte mevrouw Van Rhijn,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    lampion79
    Geachte heer/mevrouw,dank u voor de melding. Ik wacht uw reactie af.met vriendelijke groet
    KPN
    Geachte mevrouw Van Rhijn, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt zelf ook de behandelaar rechtstreeks bereiken via 070- 343 20 04.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    lampion79
    geld wordt aan mij teruggestort