Opgelost door KPN: Mijn opnames via itv van KPN op mijn smartphone zijn niet zichtbaar op mijn digitale ontvangers.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 251830
Gebruiker
F. Dest
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Opnemen van tv programma's.

Ik ben sinds kort overgestapt naar de KPN. Ik heb een KPN compleet abonnement.
Dus inclusief mobiel. Ik heb twee digitale ontvangers bij mijn abonnement.

Programma's welke ik op mijn smartphone programmeer zou ik thuis via mijn
digitale ontvangers moeten kunnen afspelen.

Maar hier gaat het nu telkens mis. Ik zie de programma's niet terug op mijn
digitale ontvangers.

Ik heb al zeker 3 keer met de KPN hierover contact gehad en via Facebook zelf een
mail verzonden.

Steeds weer krijg ik min of meer hetzelfde advies. Deze is:

Ga naar instellingen

Verwijder de software en start het apparaat opnieuw op.

Of haal de stroomkabel van de digitale ontvanger en wacht een minuut.

Doe deze er weer in en zodra bij het opstarten de eerste gele balk verschijnt
druk je op de afstand bediening op menu.

Verwijder opnieuw de software en start het apparaat opnieuw op.

Of ga terug naar de fabrieksinstellingen.

En soms krijg ik de opgenomen tv opnames via mijn mobiel inderdaad te zien op
mijn tv en even later zijn ze weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

De enige opnames die ik altijd terug zie zijn welke zijn opgenomen via het
kanaal ID ( Investagation Discovery)

Dit probleem doet zich voor op beide digitale ontvangers.

Dit probleem speel al vanaf de beginperiode van mijn abonnement.

Mijn abonnement is ingegaan begin december 2016.

De oplossing


De gewenste oplossing ligt voor de hand. KPN zorg ervoor dat
dit probleem voor eens en voor altijd wordt verholpen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dest,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    F. Dest
    Datum
    Het heeft er alle schijn van dat mijn klacht is verholpen. De afgelopen tijd heb ik nauwelijks nog iets geprogrammeerd via mijn smart telefoon. Ik blijf voorzichtig optimistisch.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Dest
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht lijkt verholpen. Ik heb de laatste dagen niets geprogrammeerd via mijn smart - phone dus blijf ik voorzichtig optimistisch.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?