Opgelost door KPN: Mobiel overstap naar KPN door KPN geannuleerd met foutieve reden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181973
Gebruiker
Dirkadn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN heeft een overstap van andere provider naar KPN geannuleerd. In mail staat op mijn verzoek zogenaamd. Heb dat nooit gedaan. Tevens staat dat ik een toestel binnen zichttermijn teruggestuurd zou hebben. Is flauwekul, ben een sim only klant en heb nooit een toestel ontvangen laat staan teruggestuurd. Klantenservice stelt dat portering niet door gaat maar dat ik straks toch abonnement moet betalen.
Mij abonnement is al opgezegd bij mijn oude provider door KPN. Straks heb ik dus niets.

De oplossing

Ik wil gewoon kunnen bellen. Zorgen dat de portering gewoon doorgaat en ik kan bellen met mijn eigen nummer. Of bij oude provider zorgen dat mijn abonnement doorloopt. Dat hebben ze namelijk al voor me opgezegd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dirkadn
    Datum
    Net gebeld met porteringsdesk. Ben netjes teruggebeld. Fout wordt hersteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirkadn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy