Klacht KPN: 1. Hi-prepaid tegoed vervalt geheel na een half jaar 2. ook je je nr. kwijt

Klachtnummer
# 23641
Gebruiker
gkuiper@studiexs.nl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als je binnen een half jaar bij Hi je tegoed niet opwaardeert vervalt het gehele tegoed. je krijgt de mededeling: "Hi prepay is niet meer geldig". Ook als je nog voldoende tegoed hebt wordt je mobiel geblokkeerd.
Erger nog is dat je dan ook je nummer kwijt bent.
Je moet dan een nieuwe sim-kaart kopen en moet dan ook een nieuw nr. accepteren.
Het prepaid was geldig tot 11 maart en op 13 maart ontdekte ik dit : te dagen te laat!!!
Bij informatie bij de klantenservice wordt gemotiveerd met de reden:
We hebben te weinig nummers beschikbaar. Wie niet 1x maal per half jaar opwaardeert is gewoon zijn nummer kwijt aan een ander, die het harder nodig zou hebben.
Het gaat om mobiel nr. 06-10600949

Gewenste oplossing

Zolang er nog tegoed is mag een Prepaid mobiel niet ongeldig verklaart worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen