Klacht KPN: 1000 karakters is te kort! VERSCHRIKKELIJKE ervaring met de service van HI!

Consument

Wij wonen niet in de buurt en mijn dochter had geen ID bij zich. We hadden daarom besloten om abbo+verzekeringen op mijn naam te zetten want ik had wel een ID bij me. We zouden hier GEEN probleem mee krijgen en om dat te bevestigen heeft hij de studentenkorting eraf gehaald.

1/5 jaar later ging de batterij kapot. Mn dochter kon dit helaas niet oplossen want het contract is niet van haar maar van mij. Geen vervangend toestel gehad ondanks dat we hier recht op hadden. Abbo kosten liepen door. meerdere malen voor gebeld maar bleven zeggen dat we geen recht hadden op een vervangend toestel (ook niet in de winkel) MAAR ze wilde wel de verlenging aansmeren. uiteindelijk een nieuw toestel gehad maar geen excuus en geen tegemoetkoming voor het geblokkeerde abbo.

Nadat de nieuwe telefoon binnen was, werd hij 2 weken later gestolen. WEER geen vervangend toestel. Toestel geblokkeerd en aangifte gedaan. Voor het geblokkeerde abbo moest ik blijven betalen. Ze bleven verlengingen aansmeren.

Tegemoetkoming voor de kosten die ik heb gemaakt voor een geblokkeerd toestel.

De frustratie kunnen ze helaas niet meer weghalen ondanks dat ik ECHT gestresst was en niet bereikbaar was in deze tijd (dit is medisch voor mij van belang! maar goed dat is een ander verhaal). Ik wil ABSOLUUT niet verlengen bij Hi maar ik zit wel te denken om mijn leasetoestel over te nemen. Na alle stress hoop ik dat ze hier een FATSOENLIJKE prijs voor kunnen maken ipv weer alleen te denken aan streepjes zetten etc.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?