Klacht KPN: 10mnd teveel betalen mobiel abonnement, zonder ergens voor aan te hebben gemeld payinfo?.

Klachtnummer
# 47082
Gebruiker
Ppuik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi,
Sinds 9-4 heb ik een abonnement bij hi afgesloten voor 2jr. Al sinds de eerste maand betaal ik hiervoor teveel. Zonder mezelf te hebben aangemeld moet ik maandelijks 33 euro betalen aan payinfo hiervoor ben ik verschillende keren afgemeld, en tot op heden moet ik daar nog steeds voor betalen. Het is niet te zien waarvoor ik sta aangemeld en ook klantenservice heeft mij in hun systeem afgemeld meerdere keren. Inmiddels gaat het over 10mnd en een bedrag van 415 euro, die ik in totaal heb betaald voor een dienst waar ik zelf niet om heb gevraagd. In de eerste maand zou hij al afgemeld zijn, maar bij de 2e 3e en ga zo maar door nog niet.... Maar waarom heb ik geen recht op teruggave van het totaal bedrag omdat hi zijn zaken niet goed regelt? Hi wil mij afschepen met 2maanden terugbetalen, maar ik wil het totaal bedrag waar ik immers recht op heb terug. En zekerheid van afmelden van de dienst.. Ik heb immers nog tot september 2015 een contract tot mijn spijt....

De oplossing

Geld terug
Stopzetten dienst met zekerheid
T liefst geen abonnement meer bij hi, maar dat zal een dure grap worden.

0 reacties