Klacht KPN: 17 dagen geen beschikking over televisie, vaste telefoon en internet

000222888

Volgens KPN is er iets misgegaan met het omzetten van mijn premium naar instapabonnement. Daardoor heb ik nu al 17 dagen geen beschikking over internet-televisie en vaste telefoon. Ik heb bijna dagelijks contact opgenomen met KPN, maar er kan mij niet meegedeeld worden wanneer dit opgelost zal zijn.

Ik wil per direct dat de aansluiting hersteld wordt en een behoorlijke financiële compensatie.

000222888
    Dit wordt mij al tweeëneenhalve week toegezegd, maar er is geen enkele reactie gekomen. Ik geloof er niet meer in. IK KAN NU AL 18 DAGEN NIET TELEFONEREN, GEEN TELEVISIE KIJKEN EN NIET INTERNETTEN!
    000222888
    Het is inmiddels 22 dagen!!!
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

000222888
    vier weken en vier dagen inmiddels... help?
    000222888
    vier weken en vier dagen inmiddels... help?

000222888
    ja, ja, 't is inmiddels 6 weken!!!
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Geachte mevrouw Vlietman,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?