Klacht KPN: 17 dagen geen beschikking over televisie, vaste telefoon en internet

Klachtnummer
# 153929
Gebruiker
000222888
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Volgens KPN is er iets misgegaan met het omzetten van mijn premium naar instapabonnement. Daardoor heb ik nu al 17 dagen geen beschikking over internet-televisie en vaste telefoon. Ik heb bijna dagelijks contact opgenomen met KPN, maar er kan mij niet meegedeeld worden wanneer dit opgelost zal zijn.

De oplossing

Ik wil per direct dat de aansluiting hersteld wordt en een behoorlijke financiële compensatie.

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    000222888
    Datum
    Dit wordt mij al tweeëneenhalve week toegezegd, maar er is geen enkele reactie gekomen. Ik geloof er niet meer in. IK KAN NU AL 18 DAGEN NIET TELEFONEREN, GEEN TELEVISIE KIJKEN EN NIET INTERNETTEN!
  3. Auteur
    000222888
    Datum
    Het is inmiddels 22 dagen!!!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    000222888
    Datum
    vier weken en vier dagen inmiddels... help?
  6. Auteur
    000222888
    Datum
    vier weken en vier dagen inmiddels... help?
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    000222888
    Datum
    ja, ja, 't is inmiddels 6 weken!!!
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vlietman,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Vlietman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen