Klacht KPN: 1888 blokkeren

Mis viss

Voor mijn blinde en dementerende moeder van 86 jaar probeer ik al enige tijd het nummerinformatie nummer 1888 te laten blokkeren omdat zij via dit nummer dure bestellingen en afspraken maakt die zij niet kan betalen. Zo heeft zij in een jaar tijd al 4 nieuwe kunstgebitten laten maken en de 5e in bestelling staan, echter is zij daar niet voor verzekerd. Daarnaast belt zij ook ander bedrijven via dit nummer en laat zich doorverbinden. Uiteindelijk draai ik als dochter voor deze kosten op en kan dit niet meer opbrengen. Een mobieltje is geen optie en op de blinde telefoon is dit nummer niet te blokkeren. de telefoon weghalen is eveneens niet mogelijk omdat er dan ook geen contact meer is met wel noodzakelijke nummers. BLOKKEER AUB 1888 NUMMER BIJ MIJN MOEDER! Via KPN service lijn lukt het mij niet, telkens andere verhalen waarom het niet zou kunnen. Zelfs via overheid geprobeerd maar die sturen terug naar KPN.

Het blokkeren van 1888 informatie nummer op vaste telefoonlijn van mijn moeder

KPN
    Geachte heer, mevrouw Visser,

KPN Klantenreacties CMT
    Mis viss
    Vandaag weer contact gehad met iemand van KPN. Ook deze meneer geeft aan dat het technisch onmogelijk is dit 1888 nummer te laten blokkeren. Advies dat hij geeft is om een Gigaset aan te schaffen, echter zijn deze toestellen niet geschikt voor blinden. Het lijkt mij ongeloofwaardig dat er in deze tijd waar technisch alles mogelijk is in het systeem van KPN geen blokkade ingebouwd kan worden voor dit nummer. Het lijkt erop dat ze het niet willen ivm de winst die zij hiermee maken.
    Mis viss
    Weet iemand een aanbieder van vaste telefonie waarbij nummer opvraag nummers wel geblokkeerd kunnen worden?

Ook een klacht indienen over KPN?