Opgelost door KPN: 1e 3 maanden gratis, toch de volle prijs...
Details
De klacht
Vorige maand diggitenne besteld. Op de website stond, en staat nu nog steeds, dat de eerste 3 maanden gratis zijn. Nu heb ik 1 recorder erbij en een extra kastje voor een 2e tv. Volgens de site zou ik dan de eerste 3 maanden maar €8 euro moeten betalen. Nu heb ik vorige week de rekening ontvangen, of ik voor de eerste 3 maanden even €85,95 neerleggen. Vond dit nogal veel dus heb het even zitten berekenen. 35 euro verzend en activatie (was bij mij bekend) kosten + 17 euro per maand. Het tarief wat ik na de eerste 3 maanden zou gaan betalen. Niks gratis (korting in mijn geval) dus. Toen ben ik naar de Kpn winkel in Nijmegen geweest. zij konden me niet helpen.. Ik moest maar even het 0900 nummer bellen. Kpn heeft inmiddels doodleuk het geld afgeschreven maar ik heb zelf het geld nu weer terug laten boeken. Ik vind dit geen service en vertik het om dat 0900-nummer te bellen aangezien ik alleen een mobiel heb. Ik hoop via deze weg met Kpn in contact te komen en dat het wordt opgelost.De oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.