Klacht KPN: 2 maanden bezig met verkrijgen internet KPN

Klachtnummer
# 161416
Gebruiker
Brenda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds begin feb bezig met verkrijgen internet met KPN Alles-in-1 instap. 6-02 mijn bestelling geplaatst, lastig want adres niet bekend bij KPN (39 en 39A). 17-02 kreeg ik mail verzoek KPN terug te bellen voor meer gegevens. 18-02 gebeld, monteur moest komen om aansluiting in orde te maken. Monteur zou mij bellen, maar nooit gebeurd. 26-02 zelf gebeld, omdat ik niks hoorde. Order was gecanceld, ze hadden mij geprobeerd te bellen en verzoek gedaan terug te bellen, maar nooit iets gezien of ontvangen. Ik moest opnieuw order plaatsen, werd verteld dat ik op 21-03 internet kon hebben. 10-03 pakket ontvangen, zonder brief installatiedatum. Online kon ik dat wel zien (21-03), dus gebeld voor afspraak met monteur. 17-03 bevestiging ontvangen voor afspraak 21-03. 19-03 kreeg ik afzegging voor afspraak op 23-03! 21-03 weer gebeld ter controle, afspraak van 21-03 gecanceld, er was een probleem ivm verkrijgen internet op mijn adres. Terugkoppeling op 30-03, dan opnieuw afspraak maken met monteur

De oplossing

Zo snel mogelijk internet! En afspraken communiceren en aan afspraken houden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Rave,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen