Klacht KPN: 2 maanden bezig met verkrijgen internet KPN

Brenda

Sinds begin feb bezig met verkrijgen internet met KPN Alles-in-1 instap. 6-02 mijn bestelling geplaatst, lastig want adres niet bekend bij KPN (39 en 39A). 17-02 kreeg ik mail verzoek KPN terug te bellen voor meer gegevens. 18-02 gebeld, monteur moest komen om aansluiting in orde te maken. Monteur zou mij bellen, maar nooit gebeurd. 26-02 zelf gebeld, omdat ik niks hoorde. Order was gecanceld, ze hadden mij geprobeerd te bellen en verzoek gedaan terug te bellen, maar nooit iets gezien of ontvangen. Ik moest opnieuw order plaatsen, werd verteld dat ik op 21-03 internet kon hebben. 10-03 pakket ontvangen, zonder brief installatiedatum. Online kon ik dat wel zien (21-03), dus gebeld voor afspraak met monteur. 17-03 bevestiging ontvangen voor afspraak 21-03. 19-03 kreeg ik afzegging voor afspraak op 23-03! 21-03 weer gebeld ter controle, afspraak van 21-03 gecanceld, er was een probleem ivm verkrijgen internet op mijn adres. Terugkoppeling op 30-03, dan opnieuw afspraak maken met monteur

Zo snel mogelijk internet! En afspraken communiceren en aan afspraken houden.

KPN
    Geachte mevrouw De Rave,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?