Opgelost door KPN: 2 verschillende abonnements tariever voor hetzelfde abonnement

Lomm

Ik heb mijn mobiel abonnement verlengd via website KPN.
KPN 2013 Bel-SMS onb 1000MB en iPhone 5 laese voor €67,00 bevestigd via e-mail. Hierna 2de e-mail met bevestiging en datum levering maar nu met abonnements- kosten van €77.00 Hierop contact gezocht met KPN waar mij werd verteld dat de 2de mail moest worden aangehouden of ik moest de levering aan de deur weigeren. Alleen via Mijn KPN zie ik dat het abonnement al is door gevoerd. Voor een tot nu toe tevreden klant( mobiel sinds 2000) vindt ik deze ongewenste verhoging vreemd. Zeer onduidelijk dit alles. Temeer als je geen klant bent bij KPN en een nieuw abonnement afsluit (KPN 2013 Bel-SMS Onb en 1000MB 2 jaar met iPhone 5 lease) de kosten €72.00 zijn

Ik wil u aan de eerste abonnementskosten houden d.w.z. €67.00 voor het KPN 2013 Bel-SMS Onb en 1000MB 2 jaar met iPhone 5 lease abonnement

KPN
    Geachte heer Bouten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lomm
    In afwachting van uw contact met mij .
    mvg Frans Bouten
    Geachte heer Bouten,
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Naar tevredenheid afgehandeld
    Lomm
    KPN heeft zowel telefonisch als d.m.v e-mail prima gereageerd
    KPN
    Geachte heer Bouten,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    afgehandeld naar tevredenheid

Lomm

Ook een klacht indienen over KPN?