Klacht KPN: 2 weken geen Internet en TV , lijn zou opgezegd zijn!

Klachtnummer
# 160643
Gebruiker
C Brinkhoff
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste Klachtenkompas,

Op 1 Maart ben ik nieuwe klant geworden bij KPN i.v.m. mijn verhuizing. Door ruimschoots van te voren het alles in 1 pakket aan te vragen wilde ik voorkomen in het begin zonder TV en internet te zitten. Op deze dag zou een installatiemonteur komen, netjes in de ochtend een SMS ontvangen maar helaas is er niemand komen opdagen. Heb het toen zelf geïnstalleerd.

Helaas begon het grote probleem een week later, ineens viel de verbinding weg en had het NT geen glas licht meer. Na contact te leggen met de klantenservice kwam de dag erna een monteur langs. Tot mijn verbazing werd er toen aangegeven dat de lijn op was gezegd, en de leverancier hiervan een opdracht had ontvangen. Een nieuwe werkende lijn is dus opgezegd, zonder opdracht van mijzelf! Het ontstaan is waarschijnlijk het bestellen van een extra TV ontvanger.

Vanaf 8 maart zit ik dus al zonder internet en TV. Afgelopen donderdag zou het opgelost worden, maar helaas is dit nog niet gebeurd.

De oplossing

Ik heb al meerdere malen contact gehad met Jeroen Engelberts van de Escalatie. Maar helaas is de status sinds afgelopen vrijdag ongewijzigd. Reden zou zijn dat het systeem in bestelling staat er hierdoor niet een monteur eerder op locatie kan komen.

De gewenste oplossing is vandaag anders morgen weer online zijn, 2 weken zonder internet zitten is niet acceptabel en al helemaal niet als het komt door een administratie fout! Een compensatie zie ik graag tegemoet in een snelheidsverhoging voor internet, 2 zenderpakketten en 3 maanden abonnement verrekening. Heb o.a. al 2 thuiswerkdagen om moeten zetten in verlofdagen, 2 x KPN fon dienst moeten activeren en meerdere kosten moeten maken door het uitlopen van internetbundel op de telefoon!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brinkhoff,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    C Brinkhoff
    Datum
    Probleem is inmiddels opgelost en KPN heeft dinsdag contact opgenomen omtrent de vergoeding. Hier zijn we in overeengekomen, echter zijn de gratis diensten nog niet werkend. Hierover ben ik nog niet teruggebeld en tot op vandaag is er nog niet geantwoord op mijn mail.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brinkhoff,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is
    de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 99.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brinkhoff,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen