Klacht KPN: 28 april opgezegd, 3 juli pas overstap? en defect toestel vanaf begin?
Details
Klacht
mei 2015 nam ik een abonnement met toestel, en de afspraak dat ik 1 contactpersoon had, vanaf het begin klaagde ik "dat mensen mij niet konden verstaan", toen KPN mij belde om dit te testen ondervonden ze ditzelfde probleem.Een half jaar later kreeg ik een nieuw toestel opgestuurd, dat het niet deed, dat heb ik teruggestuurd. KPN antwoordde dat daarmee mijn klacht afgehandeld was.
28 april mailde en had ik telefonisch contact om op te zeggen. Tele2 stond klaar voor nummerbehoud. KPN staat pas toe dat dat 3 juli ingaat. (de dame bij KPN was ziek geweest, was het excuus, waarom moet ik dat betalen?)
Gewenste oplossing
1. versnelde overstap naar Tele2 (waarom zou ik extra abonnements tijd moeten betalen als ik 28 april al opzeg?)2. ik heb nu een jaar betaald voor een toestel waarmee anderen mij niet goed konden verstaan, dat is geconstateerd door KPN. Het opsturen van een niet-werkende telefoon die ik weer retour stuur, is geen oplossing natuurlijk. Ik wil graag mijn geld retour, dan koop ik zelf een nieuw toestel.
(en dit is nog de simpele versie van het verhaal, want weet je hoeveel dagen, uren, winkelbezoeken, etc hieraan kwijt geweest ben?)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.