Klacht KPN: 2e bestelling wederom foutief

Klachtnummer
# 182538
Gebruiker
Natatcha
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kpn digitenne besteld. Om 9 uur óp de dag van bezorging ontvang ik bericht mbt de aflevertijd... Erg kort dag dus...
1e bezorgpoging: bezorger kon het adres niet vinden, bestelling dus retour.
Post NL stuurt me naar Ceva Logistics, zij verbinden me door naar KPN, zij sturen me weer naar Breedbandwinkel en zo is de cirkel rond.
Enige mogelijkheid, opnieuw bestellen.. Bij het plaatsen van de tweede bestelling is mij verzekerd dat het enkel ging om het opnieuw doorzetten van een reeds geplaatste bestelling. Al mijn gegevens zijn telefonisch opnieuw geverifieerd. Ik heb de verkoper nog geattendeerd op het feit dat de bezorger vorige keer mijn adres niet kon vinden.
Vandaag om 9 uur in de mail: tussen 12.00 en 14.00 komen we langs maar dus op het verkeerde adres! Bij het checken van de order bevestiging blijkt dus het adres verkeerd te zijn ingevoerd terwijl de eerste bestelling wél de juiste gegevens bevatte. 2 weken bezig en nog geen Digitenne!

De oplossing

Met SPOED zorgen dat ik digitenne in huis krijg met creditering van de aansluitkosten en een gepaste tegemoetkoming voor de tijd die ik hieraan kwijt ben en de frustratie die het mij heeft opgeleverd.
Ik wil tv kijken!!!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Smulders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Natatcha
    Datum
    Dat mijn klacht was ontvangen was al duidelijk maar bedankt voor de bevestiging. Hiermee heb ik alleen nog steeds geen digitenne. Ik kijk uit naar een oplossing.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Smulders,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Smulders,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT