Opgelost door KPN: 2e keer een kapotte telefoon binnen onacceptabel termijn

Tinus

Mijn vorrige telefoon (Sony experia) die ik van KPN bij mijn abonnement kreeg vertoonde na pakweg 15 maanden gebreken. Optisch was het toestel als nieuw maar de accu was erg zwak en het toestel ging vaak spontaan uit.
De medewerker van KPN heeft vervroegd mijn abonnement verlengd zodat ik een nieuw toestel mee kon krijgen ipv enkel een vervangend toestel aan te bieden. (Omdat hij daar waarschijnlijk op verdiend?!)
Het nieuwe toestel laat het na 9 maanden afweten. De USB poort geeft amper spanning door.
Omdat er een barst in het scherm zit werd mij verteld dat ik de reparatie zelf kan gaan betalen.
Ik weet dat de kwaal eerder was dan de barst. Ik snap dat het niet te controleren is maar de twee zijn niet te relateren.
en vind dit een verschrikkelijke manier van omgaan met trouwe klanten en wil me beklagen.
Om misvatting te voorkomen.
Voor de barst kan ik rustig de verzekering bellen ik heb € 0,- eigen risico, dus om de barst doe ik dit niet.

Volgende week mijn toestel ruilen voor een nieuwe.

KPN
    Geachte heer Klok,

KPN Klantenreacties CMT
    Tinus
    Snel en correct afgehandeld.

Tinus

Ook een klacht indienen over KPN?