Klacht KPN: 2x misleidende informatie over 4G op iPhone 5 via 0800-0346 bij afsluiten contract

JDijk

Ik heb vandaag mijn contract verlengd en gekozen voor een Hi 2014 Sim Only 200 min. 1,5 GB (4G). Na eerst met medewerker 1 te praten leek het mij het beste om te kiezen voor het afkopen van mijn toestellease (iPhone 5) en te gaan voor het bovenstaande contract, maar wilde ik er nog even over nadenken. Ik had medewerker 1 uitgebreid gevraagd of ik met het nieuwe contract 4G internet zou hebben op mijn iPhone 5. Volgens haar moest dat geen enkel probleem zijn in de Randstad. Na een paar minuten belde ik met medewerker 2 en vroeg hem nog om een bevestiging. Deze medewerker zei dat het een kwestie van opnieuw opstarten zou zijn om met 4G te internetten. Ik heb toen het contract bij hem afgesloten. Nu blijkt dat de iPhone 5 de 4G frequenties van Hi helemaal niet ondersteunt. Als ik dit wist had ik dit contract niet afgesloten. Ik hoop dat jullie een passende oplossing kunnen bieden. Met de hoge afkoopsom van Euro 137,21 heb ik dus nu een telefoon die geen 4G ondersteunt.

Een ander contractaanbod met korting of een iPhone die wel 4G ondersteund met het huidige contract.

Ook een klacht indienen over KPN?